دومین نشست «آماده سازی فضای دانشگاه ها برای دوران پساکرونا» برگزار می شود

۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۲ کد : ۱۷۰۱۲ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۱۷۷
گذر از دوران کرونا برای برخی از دانشجویان مشکلاتی در ابعاد مختلف روانشناختی-مشاوره ای، بهداشتی، آموزشی، دانشجویی، فرهنگی و پژوهشی بوجود آورده است. با توجه به بازگشت دانشجویان به دانشگاه بعد از دوران کرونا، این امکان وجود دارد پیامد مشکلات به وجود آمده موجب آسیب روحی و روانی به دانشجویان و شیوع رفتارهای پرخطر گردد.
دومین نشست «آماده سازی فضای دانشگاه ها برای دوران پساکرونا» برگزار می شود

مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور بررسی و جلوگیری از مسائل و مشکلات احتمالی، اقدام به برگزاری سلسله نشست های تخصصی مجازی کشوری با عنوان" آماده سازی فضای دانشگاه ها برای دوران پساکرونا" کرده است.
دومین نشست تخصصی از این مجموعه نشست ها، چهارشنبه، 13 بهمن ماه 1400 از ساعت 8:30 تا 12 به دبیری دکتر مهدی وجدانی همت، مدیر مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی، با حضور دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، دکتر علی آدمی، معاون آموزشی، دکتر جلال دهقانی فیروزآبادی، معاون پژوهشی، دکتر رضامراد صحرایی، استاد تمام زبانشناسی دانشگاه و پژوهشگر برتر کشور در سال 1400، دکتر مقصود امیری، استاد تمام مدیریت دانشگاه و پژوهشگر پراستناد چهان در سال 2020 و دکتر مصطفی قادری دانشیار و مدیر گروه مطالعات برنامه درسی دانشگاه در بستر مجازی برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس https://meeting.atu.ir/ch/atucounselingcenter در این نشست شرکت کنند.

 


نظر شما :