فراخوان ارسال آثار به ششمین جشنواره رویش درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی

۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۸ کد : ۱۶۹۹۶ خبر روز
تعداد بازدید:۱۱۱۱
ششمین جشنواره رویش درون دانشگاهی در بخش‌های فردی و گروهی، ویژه کانون های فرهنگی، هنری -ادبی، اجتماعی و مذهبی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
فراخوان ارسال آثار به ششمین جشنواره رویش درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش روابط عمومی، معاونت فرهنگی و اجتماعی، با انتشار فراخوانی از برگزاری ششمین جشنواره درون دانشگاهی رویش، ویژه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبائی خبر داد.
بر اساس این فراخوان، این جشنواره در بخش‌های فردی و گروهی، به منظور شناسایی و معرفی استعدادها و خلاقیت‌های دانشجویی در حوزه فرهنگی و هنری، معرفی و تقدیر از کانون‌های فرهنگی و دانشجویان برتر و فعال در حوزه فرهنگی و اجتماعی، تحقق اهداف و ارتقای جایگاه و نقش کانون‌های فرهنگی دانشجویان در دانشگاه، تشویق و ترغیب جامعه دانشگاهی به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و ترویج فعالیت های گروهی داوطلبانه و بالا بردن روحیه مسئولیت‌پذیری اجتماعی برگزار می‌شود.
هنرهای تجسمی، ادبی، عکس، نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، موسیقی، صنایع دستی، ایده پردازی، دکلمه‌خوانی و گویندگی و اجرا، مسئولیت اجتماعی فردی و همچنین تئاتر، فیلم، چند رسانه‌ای، موسیقی و مسئولیت اجتماعی گروهی و بخش استعدادهای کانونی ویژه دانشجویان ورودی 99 و 1400، از بخش های رقابتی این جشنواره است.
جایزه مسئولیت‌پذیری اجتماعی، به‌منظور ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری اجتماعی و تجلیل از دانشجویان برای فعالیت‌های امدادرسانی داوطلبانه در حوادث و رخدادهای طبیعی و غیرطبیعی به دانشجویان و کانون های برتر در این بخش اعطا می‌شود.
گفتنی است کانون‌های فرهنگی-هنری دانشگاه علامه طباطبائی و دانشجویان عضو این کانون‌ ها می‌توانند آثار خود را با توجه به حوزه‌های رقابتی و شرایط شرکت در جشنواره، تا ۳۰ بهمن ماه 1400، در قالب پاورپوینت به ایمیل Rooyesh6@gmail.com ارسال کنند.
برای آگاهی کامل از دستورالعمل شرکت در جشنواره اینجا کلیک کنید.

 


نظر شما :