نخستین نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

۰۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۱ کد : ۱۶۹۶۶ خبر روز
تعداد بازدید:۵۹۴
 نخستین نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر دانشگاه علامه طباطبائی با حضور مدیران و نمایندگان معاونت ها و قسمت های مختلف دانشگاه با هدف تعامل و همفکری در خصوص چگونگی برگزاری و اجرای مطلوب برنامه های آیینی و تبیینی در ایام دهه فجر برگزار شد.
نخستین نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد


به گزارش روابط عمومی، نخستین نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر دانشگاه علامه طباطبائی روز سه شنبه 5 بهمن ماه با حضور دکتر معصومه اسمعیلی، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر محسن حبیبی، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر عصمت مومنی، مدیر اجتماعی و جمعی از مدیران و کارشناسان فرهنگی دانشگاه به منظور تعامل و همفکری در خصوص چگونگی برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر، در تالار گفت و گو معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.
در این نشست عنوان شد: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است و هر ساله برنامه‌های متعددی در سطح دانشگاه انجام می شود. بنابراین برنامه های این دهه باید متفاوت تر از سال های گذشته برگزار و از کلیشه‌ای بودن این برنامه ها پرهیز شود. همچنین بر برگزاری برنامه هایی برای بالابردن روحیه نشاط و شادابی در بین دانشجویان تاکید شد.
اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی دانشگاه علامه طباطبائی در این نشست، به طرح دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادهای خود برای برگزاری هر چه مطلوب تر جشن پیروزی انقلاب در حوزه های مختلف آیینی و تبیینی پرداختند. برگزاری جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور مسئولان، برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری وبینارها و میزگردهای علمی دانشجویی با موضوع تحقق آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، افتتاح طرح اندیشه تمدن ساز، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه، برپایی غرفه های دانشگاهی، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، انتشار نشریه ویژه دهه فجر و برپایی تریبون آزاد برخی از پیشنهادهای اعضای این ستاد بود.
 


نظر شما :