تأکید رئیس دانشگاه بر امر پایش و ارزیابی فعالیت ها در نشست نمایندگان دفتر نظارت و ارزیابی

۰۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۷ کد : ۱۶۹۶۳ خبر روز
تعداد بازدید:۹۱۵
اولین جلسه نمایندگان دفتر نظارت و ارزیابی به منظور معرفی نمایندگان و آشنایی با امور محوله در واحدهای مربوطه، ۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار گردید.
تأکید رئیس دانشگاه بر امر پایش و ارزیابی فعالیت ها در نشست نمایندگان دفتر نظارت و ارزیابی

اولین جلسه نمایندگان دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه با هدف معرفی دفتر نظارت و ارزیابی و آشنایی نمایندگان با اهداف و امور محوله در واحد های مربوطه با حضور دکتر عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه، دکتر کامران شیوندی، مدیر دفتر نظارت و ارزیابی و مشاور رئیس دانشگاه، دکتر داوود حسین پور، رئیس شورای برنامه ریزی دانشگاه، کارشناسان دفتر نظارت و ارزیابی و نمایندگان معاونت ها، دانشکده ها و سایر واحدهای ستادی در مدیریت نظارت و ارزیابی  4 بهمن ماه 1400 در اتاق شورا برگزار شد.
رئیس دانشگاه در این جلسه در سخنانی با بیان ضرورت استفاده از همه ظرفیت های دانشگاه بیان داشت: نگاهمان به آینده است. همانطور که درباره دیگران قضاوت می کنیم، دیگران نیز ما را قضاوت خواهند کرد و بنابراین باید از ظرفیت های دانشگاه استفاده کنیم تا رسالت خود را به درستی به انجام برسانیم. او افزود: دو راهبرد در مدیریت وجود دارد؛ راهبرد بهبود و راهبرد تمایز؛ در راهبرد بهبود کارهایی که در حال انجام است به بهترین نحو انجام شود و در راهبرد تمایز، کارهای نوآورانه و خلاقانه ای صورت گیرد و از این ایده ها استفاده گردد.
 دکتر معتمدی؛ نظارت و ارزیابی را جزو جدایی ناپذیر یک سیستم برشمرد که باعث می گردد اجزا با هماهنگی یکدیگر کنشی را رقم بزنند که اصلاح و بهبود سیستم  را در بر خواهد داشت. او تأکید کرد: ضروری است تمام شاخص های ملی و بین المللی که در مورد دانشگاه قضاوت می شود به اندازه کافی برجسته شده و سپس پایش و ارزیابی شود که در این زمینه باید دانشکده ها و معاونت ها برنامه راهبردی خود را ارائه دهند.
 در ادامه جلسه دکتر حسین پور؛ رئیس محترم شورای برنامه ریزی دانشگاه، در زمینه مأموریت های دانشگاه، چشم انداز و اهداف کلان دانشگاه، برنامه های راهبردی دانشگاه در افق 1405 و همچنین در مورد پایش و ارزیابی مطالبی را ارائه نمود.
  در پایان جلسه نیز احکام نمایندگان توسط دکتر حسین پور و دکتر شیوندی ابلاغ گردید.
  مشروح خبر 

 


نظر شما :