عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی شد

۰۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۱ کد : ۱۶۹۵۰ خبر روز
تعداد بازدید:۸۱۷۳
با حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر عبدالله معتمدی به مدت ۴سال به ریاست دانشگاه علامه طباطبائی منصوب شد.
عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی شد

به گزارش روابط عمومی، بر اساس مصوبه جلسه 43 مورخ 26 دی ماه 1400، شورای عالی انقلاب فرهنگی و به موجب حکمی از سوی دکتر محمد زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر عبدالله معتمدی از تاریخ 3 بهمن ماه 1400 به مدت 4سال به ریاست دانشگاه علامه طباطبائی منصوب شد.
در حکم ریاست دکتر معتمدی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی برای مدت ۴ سال به ریاست دانشگاه علامه طباطبائی منصوب می شوید. انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، مدیران و کارکنان گرامی آن دانشگاه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه تحول در علوم انسانی ایفا نمایید. امید است با توکل به خداوند متعال، مأموریت و وظایف آن دانشگاه مرجع علوم انسانی را بر پایه سیاست ها، قوانین و برنامه‌های مصوب با رویکردی تحول گرایانه و مسئله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی» به انجام رسانید.
توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.
گفتنی است، دکتر معتمدی متولد 1341 شهرکرد، فارغ التحصیل رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان بوده و تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه علامه طباطبائی طی کرد. همچنین مقطع دکتری خود را در رشته روانشناسی در دانشگاه تربیت مدرس به پایان رساند و در حال حاضر استاد تمام رشته روانشناسی بالینی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه‌طباطبائی است.
تدریس از سال 1374 تاکنون، عضو کمیتۀ آمایش عالی، عضو هیئت امنای دانشگاه های منطقۀ اصفهان، رئیس دانشگاه شهرکرد از سال 84 تا 87، رئیس دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهرکرد از سال 82 تا 84، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی در سال 92، مدیر کارگروه تخصصی برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی روانشناسی، رئیس گروه تخصصی روانشناسی، مسئول بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی، عضو کارگروه روانشناسی شورای تحول علوم انسانی و مدیر مسئول و صاحب امتیاز فصلنامۀ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهرکرد بخشی از سوابق دکتر معتمدی است.

 


نظر شما :