رؤسای دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه اونان بر گسترش فعالیت‌های علمی مشترک تأکید کردند

۰۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۸ کد : ۱۶۹۴۶ خبر روز
تعداد بازدید:۱۱۴۱
در نشست مجازی روز گذشته، رؤسای دانشگاه‌های علامه طباطبائی و اونان نیکاراگوئه بر گسترش فعالیت‌های علمی مشترک تأکید کردند.
رؤسای دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه اونان بر گسترش فعالیت‌های علمی مشترک  تأکید کردند

به گزارش روابط عمومی، در ابتدای این نشست که به صورت حضوری با حضور سفیر جمهوری نیکاراگوئه در ایران در دفتر ریاست دانشگاه علامه طباطبائی و از طریق مجازی با حضور مجازی دکتر رودریگز، رئیس دانشگاه اونان این کشور 4 بهمن ماه جاری برگزار شد، دکتر عبدالله معتمدی، سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی ضمن اظهار خشنودی از برگزاری این نشست گفت: یکی از سیاست‌های دانشگاه علامه طباطبائی توسعه فعالیت‌های بین‌المللی است.

دکتر معتمدی در ادامه  اظهار کرد: دو دانشگاه می‌توانند در حوزه‌های مختلف همکاری داشته باشند. روابط دو کشور در سایر حوزه‌ها خوب است و این همکاری‌ها باید در زمینه آموزش عالی هم توسعه یابد.
در ادامه جلسه ایساک لنین براوو، سفیر نیکاراگوئه گفت: دولت و ملت ما با مردم ایران و انقلاب اسلامی برادر هستند و هردو انقلاب در یک‌سال رخ داده است. همکاری دانشگاهی در چهارچوب علایق مشترک اجتماعی مطرح می‌شود و ما می‌‌توانیم آن را گسترش دهیم و مطمئن هستم که با تعهدات طرفین این مسیر را به خوبی پیش خواهیم برد و این روز مهم و جلسه تاریخی را گرامی خواهیم داشت.

لازم به دکر است در این نشست سفیر ایران در جمهوری نیکاراگوئه نیز به صورت مجازی حضور داشت.

در پایان این نشست، سفیر جمهوری نیکاراگوئه در ایران از موزه دانشگاه علامه طباطبائی نیز بازدید کرد.


نظر شما :