مدیر رادیو فرهنگ با سرپرست دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی دیدار و گفت و گو کرد

۰۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۵ کد : ۱۶۹۴۲ خبر روز
تعداد بازدید:۶۳۸
مدیر رادیو فرهنگ با هدف استفاده از ظرفیت ها و نمایش گسترده تر و عمیق تر فعالیت دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی در عرصه رسانه، با سرپرست این دانشکده دیدار و گفت و گو کرد.
مدیر رادیو فرهنگ با سرپرست دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی دیدار و گفت و گو کرد

به گزارش روابط عمومی، دکتر علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ به همراه جمعی از مدیران این رادیو با حضور در دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی، با هدف استفاده از ظرفیت ها و نمایش گسترده تر و عمیق تر فعالیت این دانشکده در عرصه رسانه، با دکتر علی اکبر احمدی افرمجانی، سرپرست و معاونان این دانشکده و دکتر محسن حبیبی، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد.
دکتر حبیبی در این دیدار به بخشی از امکانات و ظرفیت های رادیو فرهنگ اشاره کرد و تاکید کرد: این رادیو علاقه مند به استفاده از ظرفیت های دانشگاه علامه طباطبائی، به ویژه دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی و گروه های 13 گانه و اعضای هیئت علمی این دانشکده در برنامه های مختلف روتین و هفتگی است.
وی عنوان کرد: موضوع برنامه ها بر اساس تفاهم نامه ای که میان دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی دانشگاه و رادیو فرهنگ امضا می شود، مشخص خواهد شد. بنابراین بر اساس این تفاهم نامه خط مشی آینده ترسیم می شود تا شاهد نمایش بسیار گسترده تر و عمیق تر فعالیت گروه ها و این دانشکده در عرصه رسانه باشیم.
دکتر احمدی افرمجانی نیز با مهم دانستن این دیدار، گفت: برنامه هایی که تهیه می شود باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. هنر باید در کنار دانش قرار بگیرد تا آنچه در سنت متعالی خود داریم به بهترین شکل ممکن و به زبان روز به مردم القا شود تا مورد پذیرش و اقبال آنها قرار گیرد.

 


نظر شما :