اولین دوره های آموزشی عقیدتی- فرهنگی کارکنان اداری دانشگاه به پایان رسید

۱۵ آبان ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۶۸۶ خبر روز اداری سازمانی
تعداد بازدید:۸۹۸۸
اولین دوره از مجموعه دوره های عقیدتی و فرهنگی ویژه کارکنان اداری دانشگاه با اعطای گواهینامه های دوره آموزشی به شرکت کنندگان به پایان رسید.
اولین دوره های آموزشی عقیدتی- فرهنگی کارکنان اداری دانشگاه به پایان رسید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دوره های آموزش ضمن خدمت ویژه کارکنان اداری دانشگاه علامه طباطبائی با هدف افزایش توانایی های شغلی (دانش، مهارت و نگرش) و به منظور انجام صحیح وظایف شغلی و ارتقاء در طول مسیر شغلی برگزار شد.

این دوره آموزشی برای اولین بار در سطح دانشگاه با موضوعات قرآن، اخلاق و احکام به منظور رشد فضائل اخلاقی و معنوی کارکنان اداری و با برپایی 15جلسه و به مدت 30 ساعت با همکاری معاونت اداری و مالی و دفتر نهاد رهبری دانشگاه، توسط واحد آموزش ضمن خدمت در محل پردیس مرکزی دانشگاه و دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی و همکاران حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه برنامه ریزی و اجرا گردید. 

بر اساس اعلام معاونت اداری و مالی دانشگاه در طی سال جاری برگزاری دوره های آموزشی تخصصی شغلی و مهارتی برای اعضای اداری دانشگاه رشد چشمگیری داشته است به گونه ای که  از سرانه 2 در سال گذشته به 12ساعت در 6 ماهه اول سال جاری رسیده است.

لازم به ذکر است در حال حاضر دوره عقیدتی - فرهنگی برای همکاران سازمان مرکزی دانشگاه در محل ساختمان آموزش و همچنین برای همکاران دانشکده اقتصاد، پردیس تحصیلات تکمیلی و علوم اجتماعی در محل دانشکده اقتصاد درحال برگزاری است.


نظر شما :