مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل هسته گزینش در دانشگاه با تقدیر از اعضای این مجموعه برگزار شد

۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۵ کد : ۱۶۷۸۸ خبر روز
تعداد بازدید:۱۷۱۹
به مناسبت ۱۵ دی ماه سالروز تشکیل هسته های گزینش به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) نشستی با حضور دکتر معتمدی، سرپرست دانشگاه و کارکنان هسته گزینش دانشگاه ۱۵ دیماه در محل سالن شورای ریاست برگزار شد.
مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل هسته گزینش در دانشگاه با تقدیر از اعضای این مجموعه برگزار شد


به گزارش روابط عمومی، در این مراسم دکتر معتمدی سرپرست دانشگاه با اشاره به مسئولیت خطیر هسته گزینش در صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی گفت: جذب و بکارگیری نیروهای متعهد بسیار ارزشمند و مهم است و امیدواریم این مسیر با قدرت،  قوت و اشراف کامل به مسائل روز بپیش رود. وی افزود: انتخاب کارگزاران یک نظام و شاخص گذاری برای کسانی که می خواهند در یک سیستم وارد شوند در همه دنیا مرسوم است و در نظام ما نیز باید این شاخص ها و مقررات و بر اساس نظام جمهوری اسلامی و ارزش های محوری آن ارائه دنبال شود.  سرپرست دانشگاه ضمن برشمردن سختی ماهیت کار گزینش و البته گستردگی دامنه فعالیت این هسته در دانشگاه، نقش گزینش را برگزیده نمودن و رشد نیروهای کارآمد برشمرد.  
دکتر معتمدی با تقدیر از خدمات و تلاش های کارکنان هسته گزینش کارکنان دانشگاه افزود: شما سرمایه های دانشگاه هستید و امیدوارم با تلاش بیشتر مجموعه کارهای زیادی که در دستور کار است به خوبی و با جدیت دنبال شود.
دراین مراسم محمد ظاهری، مدیر سابق هسته گزینش کارکنان نیز ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با اشاره به متقارن شدن سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با سالروز تشکیل گزینش ضمن برشمردن ویژگی های شخصیتی و سیره عملی آن شهید گرانقدر، به ارائه گزارش عملکرد هسته گزینش دانشگاه پرداخت.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از همکاران گزینش تقدیر به عمل آمد.

 


نظر شما :