آزمون جامع دانشجویان دکتری دانشگاه علامه طباطبائی به صورت حضوری برگزار شد

۱۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۶ کد : ۱۶۷۳۳ خبر روز
تعداد بازدید:۱۱۴۶
آزمون جامع کتبی دکتری دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در تاریخ ۸، ۹ و ۱۱ دی ماه ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار شد.
آزمون جامع دانشجویان دکتری دانشگاه علامه طباطبائی به صورت حضوری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، دکتر سعید غیاثی، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی، گفت: آزمون جامع کتبی دکتری در تاریخ 8، 9 و 11 دی ماه 1400 با حضور 219 دانشجوی دکتری رشته های مختلف، در محیطی آرام و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شد.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای ارائه خوابگاه به دانشجویان هنگام برگزاری آزمون جامع کتبی دکتری، اظهار کرد: معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با در نظر گرفتن همه مسائل بهداشتی، برای همه دانشجویان غیر بومی شرکت کننده در آزمون دکتری، شرایط اسکان فراهم کرد تا دانشجویان با آرامش بیشتری در آزمون شرکت کنند.

دکتر غیاثی با اشاره به اینکه آزمون جامع، کفایت علمی دانشجویان را برای ورود به رساله دکتری تعیین می کند، عنوان کرد: در شورای آموزشی دانشگاه های برتر تاکید شده بود، آزمون جامع به این دلیل که یک آزمون پایه است به صورت حضوری برگزار شود. بنابراین با توجه به شرایط مساعد کشور نسبت به گذشته، بر اساس اجازه هایی که ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دادند و همچنین تأکیدی که کلیه گروه ها، دانشکده ها و دانشجویان مبنی بر رعایت عدالت داشتند، آزمون به صورت حضوری برگزار شد.

وی ادامه داد: البته آزمون تعداد بسیار محدودی از دانشجویان غیر ایرانی که به دلیل شرایط کرونایی در کشور ساکن نبودند و همچنین دانشجویانی که در فرصت مطالعاتی به سر می برند، با رعایت استانداردها و شاخص های دقیق آموزشی، به صورت غیر حضوری برگزار شد.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: در دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی، 25 دانشجو، در دانشکده الهیات و معارف اسلامی، 9 دانشجو، در دانشکده علوم اجتماعی 5 دانشجو، در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، یک دانشجو، در دانشکده حقوق و علوم سیاسی، 35 دانشجو، در دانشکده ارتباطات، 4 دانشجو، در دانشکده مدیریت و حسابداری، 82 دانشجو، در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، 48 دانشجو، در دانشکده اقتصاد، 9 دانشجو و در دانشکده آمار، ریاضی و رایانه یک دانشجوی دکتری در این آزمون شرکت کردند.


نظر شما :