دکتر معتمدی: تحقق تحول با حضور و همفکری دانشجویان امکان پذیر است

۲۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۱ کد : ۱۶۶۱۸ خبر روز
تعداد بازدید:۱۱۱۸
نخستین نشست صمیمی هیئت اندیشه ورز راهبردی دانشگاه علامه طباطبائی با دکتر عبدالله معتمدی، سرپرست دانشگاه در سالن اجتماعات دفتر ریاست برگزار شد
دکتر معتمدی: تحقق تحول با حضور و همفکری دانشجویان امکان پذیر است

به گزارش روابط عمومی، در این نشست دکتر معتمدی با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و ابراز خرسندی از برگزاری نشست، گفت: هدف از این نشست، مشورت، همفکری و ارتباط متقابل با دانشجویان دانشکده های مختلف برای اجرای هر چه بهتر برنامه ها و ماموریت ها و همچنین ارتقا و تعالی دانشگاه است.
وی بیان کرد: دانشگاه علامه طباطبائی پتانسیل علمی بالا و امکانات بسیاری دارد که می تواند به عنوان دانشگاه تاثیرگذار در جامعه ایفای نقش کند. دانشجویان برگزیده علمی و فرهنگی می توانند با بررسی دقیق مسائل دانشگاه بازخوردها و پیشنهادهای خود را برای بهبود شرایط به هیئت رئیسه دانشگاه انتقال دهند.
سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی عنوان کرد: در ماموریت ها و چشم اندازهای دانشگاه دو راهبرد "بهبود و ایجاد" طراحی شده است تا بر اساس آنها بتوان فعالیت هایی که در حال انجام است، بهبود پیدا کند و آنچه نیاز امروز دانشگاه است ولی وجود ندارد را ایجاد کنیم. تحقق این برنامه ها بدون حضور دانشجویان نخبه، خلاق و ایده پرداز و همفکری با آنها امکان پذیر نیست. بنابراین استفاده از مشورت و همکاری دانشجویان در راس برنامه ها  قرار گرفته است و امیدوارم دانشجویان بتوانند در این حوزه یاری گر هیئت رئیسه و مسئولان دانشگاه باشند.

در ادامه دانشجویان مدعو در سخنانی درخواست‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود را در موضوعات مختلف مطرح کردند. تشکیل تیم های کاربردی سازی و مردمی سازی دانش، راه اندازی دوره های بوم اندیشی، فعالیت در حوزه محیط زیست، دخیل کردن دانشجو در سیاست‌گذاری‌های دانشگاه، تعریف دانشجو بودن به عنوان کار و راه اندازی مدرسه الهیات از جمله پیشنهادات مطرح شده در این جلسه بود.

 


نظر شما :