بیانیه بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

۱۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۹ کد : ۱۶۰۸۷ خبر روز
تعداد بازدید:۱۱۶۶
بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۰ و اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با دزدی دریایی ارتش تروریست آمریکا بیانیه ای صادر کرد.
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

بسم الله الرحمن الرحیم

«بیانیه بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۰ و اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با دزدی دریایی ارتش تروریست آمریکا»

«الذین امنو یقاتلون فی سبیل الله و الذین کفرو یقاتلون فی سبیل الطاغوت فقاتلو اولیا الشیطان ان کید الشیطان کان ضعیفا»(آیه ۷۶ سوره نسا)

« کسانیکه ایمان دارند در راه خدا پیکار می کنند و آنها که کافرند در راه طاغوت. پس شما با یاران شیطان پیکار کنید زیرا نقشه شیطان ضعیف است.»

یوم الله ۱۳ آبان در روز شمار انقلاب اسلامی نه یک روز که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر و نماد مبارزه با استکبار است. روزی که با نثار خون های پاک شهدای دانش آموز و اقدام انقلابی دانشجویان پیرو خط امام (ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایت کار جاودان شد. این حماسه چنان شکوهمند و کوبنده بود که می توان آن را نمادی از استقلال؛ آزادی؛ مقاومت؛ ظلم ستیزی؛ مبارزه با استکبار؛ تحقق وحدت اسلامی؛ ولایتمداری؛ الگوی مفهوم آتش به اختیار و بروز و ظهور اقتدار جوانان ایران اسلامی دانست.

سردمداران ایالات متحده برای نابود کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دهه های گذشته از همه قدرت خود استفاده کرده اند. رژیم زورگو و جنایت کار آمریکا با تحمیل جنگ ۸ ساله عراق بر علیه جمهوری اسلامی ایران؛  حمایت از گروههای تروریستی که دستانشان به خون مردم بی گناه ایران آلوده است؛ اعمال تحریم های ظالمانه؛ ترور دانشمندان هسته ای و سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی و بسیاری اعمال ظالمانه و تروریستی تلاش نموده تا مردم بزرگ و شریف ایران را به زانو درآورد ولی در تمام موارد با پایداری مردم غیور؛ رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حضور به موقع نهادهای انقلابی از جمله در مقابله رزمندگان شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دزدی دریایی ارتش تروریست آمریکا با شکست های خفت باری مواجه شده است.

بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی در گام دوم انقلاب اسلامی؛ ضمن اعلام همبستگی مجدد با آرمان ها و اندیشه های والای امام راحل و رهبرمعظم انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره یوم الله ۱۳ آبان و شهدای انقلاب اسلامی؛ از اقدام مقتدرانه و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با دزدی دریایی و شرارت های نیروی دریایی ارتش تروریست آمریکا در خلیح فارس حمایت و تقدیر می نماید. این اقدام به تمام دولت ها و ملت ها نشان داد که می توان با ایمان و توکل به خدا و تکیه بر اراده ملی در مقابل قدرت های زورگو ایستاد و آنها را شکست داد.

« نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین (سوره صف آیه ۱۳»

بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۰


نظر شما :