با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

آیین تودیع رئیس سابق و معارفه سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

۲۴ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۳ کد : ۱۵۹۳۴
تعداد بازدید:۲۱۴۲
مراسم قدردانی از رئیس پیشین و معارفه سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی، با حضور محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام و المسلمین اکبری اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی، معاونین دانشگاه، جمعی از روسای دانشکده ها، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در محل سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار شد.
آیین تودیع رئیس سابق و معارفه سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، دکتر زلفی گل در این مراسم ضمن اشاره به مرجعیت دانشگاه علامه طباطبائی در علوم انسانی از تلاش های دکتر حسین سلیمی برای ارتقا این دانشگاه قدردانی کرد. ایشان دکتر عبدالله معتمدی، سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی را انسانی بسیار بااخلاق، متین و جایگزین مناسبی برای برای رئیس پیشین دانست و از دکتر معتمدی خواست  آرزوی بزرگی برای دانشگاه داشته باشند و برای رسیدن به آن از همه ظرفیت ها و سلیقه های سیاسی استفاده شود.
همچنین در ادامه مراسم رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با اشاره به ماموریت دانشگاه در تربیت پژوهشگران، تحول جامعه علمی و آموزش عالی را امری مهم تلقی کردند و از وزیر علوم و دیگر مسئولان خواستند به تحول در این امر توجه ویژه ای شود.
در بخش دیگری از این مراسم دکتر معتمدی با تاکید بر ماموریت تحول علوم انسانی و تقویت ارتباط با جامعه در دانشگاه علامه طباطبائی، سیاست های کلی نظام و اسناد بالادستی مانند نقشه جامع علمی کشور را نقشه راه تحول دانشگاه معرفی کرد.
دکتر سلیمی نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دوران تصدی ریاست دانشگاه علامه طباطبائی، بر حفظ فضای آرام حاکم شده بر دانشگاه تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد تا این آرامش منجر به شکل گیری اندیشه ها شود.
در پایان این مراسم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،با اهدای لوح تقدیر به دکتر حسین سلیمی از ایشان تقدیر و حکم مسئولیت دکتر معتمدی را به ایشان تقدیم کرد. همچنین سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی، معاونان ادواری دانشگاه و نیز روسای ادواری دانشکده های دانشگاه در دوره مسئولیت دکتر سلیمی با اهدای سپاسنامه و هدیه از تلاش ها و خدمات هشت ساله دکتر سلیمی در پیشبرد اهداف دانشگاه  قدردانی کردند. 


نظر شما :