دکتر معتمدی: دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی از مراکز موفق این مجموعه در دانشگاه‌های کشور است

۰۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۲ کد : ۱۵۷۹۶ خبر روز
تعداد بازدید:۲۵۹۷
دکتر عبدالله معتمدی سرپرست دانشگاه در اولین دیدار خود از مجموعه دانشگاه، از دفتر نهاد رهبری دانشگاه علامه طباطبائی بازدید و با مسئول، معاونان و کارکنان این دفتر به گفتگو نشست.
دکتر معتمدی: دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی از مراکز موفق این مجموعه در دانشگاه‌های کشور است

به گزارش روابط عمومی، در این دیدار حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدم، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی ضمن تبریک سمت جدید دکتر معتمدی به ارائه گزارش و بیان ظرفیت‌های کاری و فرهنگی نهاد و دانشگاه پرداخت.
 وی با بیان اینکه مسئله تحول در بخش‌های مختلف جامعه به‌خصوص حوزه علوم انسانی خواست مقام معظم رهبری است، از دکتر معتمدی تحقق این مهم را نیز خواستار شد. 
دکترعبد الله معتمدی نیز در این دیدار با بیان اینکه اولین رفتار برون دفتری ما آمدن به نهاد رهبری است، گفت: مسئول نهاد دانشگاه را فردی شایسته، دغدغه‌مند، با انگیزه‌ و پرتلاش می دانم.

 


وی در ادامه با اشاره به اینکه دفتر نهاد در دانشگاه مرجعی برای استادان و دانشجویان و محوری که تراز لازم در دانشگاه را فراهم کرده است، اظهار کرد: نهاد رهبری دانشگاه علامه از مراکز موفق نهاد دانشگاه‌های سطح کشور است.
 سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه فضای جدید جوانان از فضای اول انقلاب فاصله گرفته است، افزود: باید با زبان و ادبیات دانشجو با او ارتباط موثر برقرار کرد و از طریق خودسازی و الگو بودن به عنوان نمادی از جمهوری اسلامی زمینه را برای رشد آن‌ها فراهم کرد. او افزود: ضمن‌آنکه ارتباط با دانشجویان را باید در ابتدا مبتنی بر ارتباط عقلانی، علمی و نیز عاطفی بنا کرد. 

 


وی تصریح کرد: به دنبال برنامه‌ای برای تحول دانشگاه در قسمت‌های فرهنگی، آموزشی و خدماتی هستیم و نهاد هم یک افق و چشم‌اندازی را برای خود ترسیم و هدف‌گذاری کند و بر اساس آن اقدامات را طبق زمان‌بندی مشخص به جلو ببرد. 
معتمدی، به گسترش فضای قرآن و عترت در دانشگاه و خوابگاه ها و محور قرار دادن دانشجویان در کارهای اجرایی اشاره کرد و گفت: با همه وجود هر کمکی که لازم باشد در راستای بالندگی و اثربخشی نهاد رهبری انجام خواهم داد تا در یک افق مشخص به ارائه الگوهایی در بخش های مختلف دست یابیم.

 


نظر شما :