دانشجوی دانشگاه علامه‌طباطبائی در جمع نخبگان برگزیدۀ جایزۀ نوبل ایرانی «جایزۀ علمی بنیاد البرز ۱۴۰۰» قرار گرفت

۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۴ کد : ۱۵۷۲۲ خبر روز
تعداد بازدید:۲۷۸۰
مراسم جایزه البرز ۱۴۰۰ همزمان با پنجاه و نهمین سالگرد تأسیس بنیاد فرهنگی البرز، با هدف تقدیر از ۵۹ نخبه کشور شامل دانشمندان، مخترعان، دانشجویان و طلاب برگزیده در راستای معرفی این نخبگان برگزار شد که طی آن سیدامیرحسین طیبی ابوالحسنی، دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبائی توانست در جمع ۵۹ نخبه برتر کشور قرار بگیرد.
دانشجوی دانشگاه علامه‌طباطبائی در جمع نخبگان برگزیدۀ جایزۀ نوبل ایرانی «جایزۀ علمی بنیاد البرز ۱۴۰۰» قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی، در فرآیند جایزه البرز ۱۴۰۰، دانشجویان تمامی رشته‌ها از سراسر کشور پس از کسب شرایط آئین‌نامه‌ای که در دانشگاه‌ها توسط معاونت دانشجویی دانشگاه ها بررسی می شود براساس شیوه‌نامه‌های ابلاغی، مدارک و مستندات خود را از طریق وزارتخانه‌های مربوطه (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) ارسال کرده و پس از برگزاری آیین داوری، انتخاب نهایی در بخش‌های دانشجویی، طلاب و مخترعان از میان افراد واجد شرایط معرفی شده از سوی مراجع ذیربط به صورت همزمان و به تفکیک توسط هیئت انتخاب صورت می گیرد.
بر این اساس، در بخش دانشجویی، سیدامیرحسین طیبی ابوالحسنی، دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبائی توانست در جمع ۵۹ نخبه برتر کشور قرار گیرد. وی با معدل 18.59 موفق به چاپ 3 کتاب و بیش از 35 مقاله در مجلات علمی و همچنین بیش از 55 مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی شده‌ است. در رزومۀ طیبی ابوالحسنی، عضویت در بنیاد ملی نخبگان (به عنوان مستعد برتر و مشمول جوایز تحصیلی) طی 4 سال دوره تحصیل مقطع دکتری، ورود بدون کنکور به مقطع دکتری از طریق آئین‌نامه دانشجویان استعداد درخشان (ممتاز) و عضو استعداد درخشان دانشگاه علامه طباطبائی، پژوهشگر برتر (دانشجوی دکتری) سال 1398 از سوی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی و دریافت سایر جوایز مختلف بابت فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی به چشم می‌خورد.
 


نظر شما :