گزارش سامانه شفافیت؛

دریافت اولین بازخورد از گزارش‌های سامانه شفافیت دانشگاه

۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۳:۲۳ کد : ۱۵۶۴۰ خبر روز
تعداد بازدید:۱۱۹۸
دریافت اولین بازخورد از گزارش‌های سامانه شفافیت دانشگاه

دکتر اسمعیلی دبیر کمیته شفافیت دانشگاه علامه طباطبائی در گفتگو با روابط عمومی گفت: کمیته شفافیت دانشگاه از روز اول آغاز به کار، یکی از اهداف مشخص خود را پاسخگویی به ابهامات افکار عمومی و بررسی سریع گزارش‌های اعلامی در قالب بخش سوت زنی اعلام کرد. او ضمن تشکر و تقدیر از دقت و همراهی اعضای هیات علمی دانشگاه اضافه کرد: خوشحالیم در اولین بازخورد، برخی استادان محترم دانشگاه با بررسی بخشی از اطلاعات سامانه و بررسی گزارش کمیته شفافیت از سفرهای خارجی خود، ما را متوجه اشتباه موجود در بخشی از فایل اکسل آپلود شده در سامانه کردند.

وی اضافه کرد: با بررسی این بازخورد متوجه شدیم در هنگام نهایی کردن اطلاعات فایل آپلود شده سفرهای خارجی، در دو بخش ضرورت سفر یا تکرار برخی اطلاعات سفر اشکالاتی وجود داشته است. ضمن تشکر از استادان گرانقدر دانشگاه بابت ارائه این بازخورد به اطلاع مخاطبان محترم می‌رسانیم اشتباهات فوق طی 48 ساعت آینده اصلاح و بارگذاری خواهد شد.

دکتر اسمعیلی همچنین بیان کرد: در ارتباط با بخش سوت زنی سامانه شفافیت که جهت دریافت گزارش تخلف در نظر گرفته شده بود، اولین گزارش از طریق سامانه دریافت شده و در حال پیگیری آن هستیم. تلاش داریم در سریعترین زمان ممکن، پیگیری ها را انجام داده و نتیجه را اعلام کنیم.


نظر شما :