طی نامه‌ای؛

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی تقدیر کرد

۰۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۱:۱۹ کد : ۱۵۵۳۸ فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۶۴۸
دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی نامه‌ای از دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی تقدیر کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی، در نامۀ دکتر غفاری خطاب به دکتر سلیمی آمده است: بی‌گمان خدمت به نهاد علم و نظام آموزش عالی کشور که سـهم بی بدیلی در توسعۀ همه جانبه در ساحت های علمی، اجتماعی و فرهنگی دارد؛ جایگاه ممتازی در فعالیت حرفه ای
و فرهنگی-اجتماعی صاحبان اندیشه و خرد دارد. از این رو وظیفه خود می‌دانم از تلاش و حمایت‌های مؤثر جناب‌عالی از مجموعه فرهنگی و اجتماعی دانشـگاه در چهار سال اخیر که از حیث موضوعات و مسائل مربوط به آن ظرایف، سـختی و حساسیت‌هایی ویژه خود را داشته و دارد، نهایت سپاس و قدردانی را داشته باشم.

در ادامۀ این پیام آمده است: امیدوارم با اتکال به قدرت الهی، تلاش عالمانه و خستگی ناپذیر خود همچنان در عرصه دانش و تحقـق توسـعه پایـدار و مـوزون نقش آفرین و افق‌های تازه‌تری را برای نظام جمهوری اسـلامی گشوده و برای ملت بزرگ این سـرزمین کهن اعتمادساز و امید آفرین باشید. سعی و همت شما را ارج نهاده و از خداوند بزرگ تندرستی و دوام توفیقاتتان را آرزو دارم.


نظر شما :