مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه:

روزانه بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونای دانشگاه علامه‌طباطبائی واکسینه می‌شوند

۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۸ کد : ۱۵۴۸۴ خبر روز
تعداد بازدید:۶۴۲۶
مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطلائی اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، دانشگاه علامه طباطبائی وظیفۀ خود دانست که نقش خود را در حفظ سلامت هموطنان ایفا کند. به همین جهت سالن ورزشی دانشگاه را با حضور دکتر زالی، فرماندۀ ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران، تجهیز و به پایگاه تجمیعی واکسیناسیون تبدیل کردیم.
روزانه بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونای دانشگاه علامه‌طباطبائی واکسینه می‌شوند

دکتر حسینی ادامه داد: اعضای هیئت علمی، کارکنان و عموم مردم در این مرکز واکسینه می شوند. بر این اساس روزانه حدود 700 الی 800 نفر در این مرکز واکسینه می شوند.

وی با اشاره به اینکه احتمال افزایش ظرفیت واکسیناسیون در این مرکز وجود دارد، تصریح کرد: امیدواریم با این اقدام و تلاش کادر درمان در کل کشور مانع از مرگ و میر هموطنانمان در کشور شویم.

مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطلائی خاطرنشان کرد: افراد فقط در صورت دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا مانع از ازدحام جمعیت شوند.

دکتر حسینی در پایان با اشاره به مهمترین اقدامات مرکز بهداشت و درمان دانشگاه در ایام شیوع کرونا بیان کرد: توزیع ماسک، تب سنجی، برپایی ایستگاه سلامت، بیماریابی، تست های سریع کرونا، انجام آزمایش های مختلف و نهایتاً برپایی پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در دانشگاه مهمترین اقدامات این مرکز در زمان شیوع کرونا بوده است.

 


نظر شما :