با حضور جمعی از مسئولان؛

مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا دانشگاه علامه‌طباطبائی افتتاح شد

۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۳:۱۱ کد : ۱۵۴۶۶
تعداد بازدید:۱۱۱۵۲
مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا دانشگاه علامه طباطبائی روز شنبه ۱۶ مرداد ماه با حضور دکتر علیرضا زالی، فرماندۀ ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر جلیل کوهپایه‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران افتتاح شد.
مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا دانشگاه علامه‌طباطبائی افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با اشاره به تجهیز و راه اندازی پایگاه واکسیناسیون در این دانشگاه، گفت: با همکاری ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران این مرکز به منظور تسریع و جلوگیری از ازدحام در روند واکسیناسیون، وارد مدار ارائه خدمت به اساتید و اهالی این منطقه شده است.
وی افزود: همچنین سعی بر این است با تکمیل واکسیناسیون، امکان حضور بخشی از دانشجویان در دانشگاه نیز از ابتدای ترم جدید تحصیلی فراهم شود.


فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: اولویت معاونان بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی را توسعۀ زیرساخت ها و فضای فیزیکی لازم برای افزایش دسترسی و تسریع در روند واکسیناسیون دانست و گفت: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه علامه طباطبائی، صد و هشتمین مرکز تجمیعی در استان تهران است که به مدار ارائه خدمات واکسیناسیون پیوسته است. 
دکتر زالی راه اندازی پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در سالن ورزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی را نمایشی ارزنده از هم افزایی بین بخشی دانست و ضمن ابراز امیدواری از افزایش این قبیل همکاری ها، عنوان کرد: طی یکی دو هفتۀ اخیر، شاهد اقدامات بین بخشی در تهران بوده ایم و در تجربه کشورهای موفق برای مهار بحران کرونا نیز پیشتازی در به میدان آوردن سایر نهادها و دستگاه های غیرمرتبط به چشم می خورد.


دکتر جلیل کوهپایه زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در این مراسم، پایگاه تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه علامه طباطبائی را چهلمین مرکز تجمیعی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام کرد و گفت: این مرکز آمادگی کامل برای تزریق روزانه ۲ هزار دوز واکسن کرونا را دارد.
وی با اشاره به لزوم ثبت رکورد تزریق روزانه ۱۵۰ هزار دوز واکسن کرونا در استان تهران، عنوان کرد: باید آمادگی کامل برای پوشش حداکثری واکسیناسیون صورت گیرد و بر همین اساس راه اندازی هر نوع مرکز تجمیعی واکسیناسیون و گسترش فضای فیزیکی توجیه منطقی دارد.
دکتر کوهپایه زاده در پایان، همکاری بین دانشگاهی را فرصتی برای دسترسی بهتر شهروندان به واکسن کرونا دانست و گفت: باید از تمام این فرصت ها برای مقابله با بحران کرونا و واکسیناسیون بهره گیری کنیم.
 


نظر شما :