نخستین مجمع عمومی کانون دانش‌آموختگان دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد

۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۰:۳۳ کد : ۱۵۰۷۷ فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۱۸۶۳
نخستین مجمع عمومی کانون دانش‌آموختگان دانشگاه علامه طباطبائی با هدف تصویب اساسنامه، انتخاب رئیس و شورای مرکزی کانون و با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و جمعی از دانش آموختگان این دانشگاه چهارشنبه ۱۹ خردادماه به صورت مجازی برگزار شد.
نخستین مجمع عمومی کانون دانش‌آموختگان دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، دکتر وحید شالچی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با بیان اینکه دانش آموختگان سرمایه گرانقدری برای دانشگاه هستند، گفت: دانشگاه علامه طباطبائی در مجموع ۸۰ هزار دانش آموخته در دوره های مختلف دارد که در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی افراد بسیار تاثیرگذاری هستند.

وی افزود: تجربه نشان داده است هم افزایی و تشکیل کانون دانش آموختگان می تواند برای تک تک دانش آموختگان، نسل جدیدی که وارد دانشگاه می شوند، دانشگاه و کشور فایده های بسیاری داشته باشد. امیدواریم با تلاش و پیگیری ها، ظرفیتی شکل گیرد که در قالب های مختلف، خدمات مختلفی را به دانش آموختگان ارائه دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: در ابتدای راه یک کار مهم هستیم، همه باید کمک کنیم در یک فضای همدل کانون شکل بگیرد. دانشگاه نیز ضمن به رسمیت شناختن استقلال کانون دانش آموختگان از ارائه هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و آماده هرگونه همکاری با کانون است.

در ادامه دکتر حجت‌الله میرزایی، رئیس کنونی کانون دانش آموختگان دانشگاه علامه طباطبائی اظهار کرد: دانشگاه از ثروت بی نظیری همچون دانش آموختگان توانمند خود برخوردار است که با شکل گیری کانون امکان بهره مندی دانشگاه از این سرمایه بزرگ انسانی فراهم شود. فرصت هایی که کانون می تواند برای آموزش، اشتغال و ارتباط بین دانش آموختگان و دانشجویان با بنگاه های اقتصادی و اجتماعی فراهم کند بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به تدوین اساسنامه کانون در یک فرایند طولانی، گفت: پیش نویس اولیه آماده شد و بعد از گفت‌وگوها و بررسی های بسیار در شورای فرهنگی دانشگاه به تصویب رسید. دستور نخست جلسه امروز، رای گیری درباره این اساسنامه است. البته طبیعی است هر اساسنامه ای که به تصویب می رسد امکان تغییر یا اصلاح آن وجود دارد. بنابراین اعضا می توانند ضمن رای به تصویب اساسنامه، پیشنهادات خود را نیز در آینده در مورد مواد مختلف این اساسنامه ارائه کنند.

در ادامه جلسه کاندیداهای ریاست کانون دانش آموختگان با معرفی خود به ارائه برنامه هایشان برای کانون پرداختند.

گفتنی است، اعضای کانون دانش آموختگان می توانند با ورود به لینک gra.atu.ac.ir رای خود را ثبت کنند.


نظر شما :