پیام تسلیت رئیس و هیات رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت درگذشت مرحوم دکتر شیخ الاسلامی

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۴۹۴۹ خبر روز
تعداد بازدید:۱۸۳۷
در پی درگذشت دکتر علی شیخ الاسلامی، (رئیس اسبق دانسگاه علامه طباطبائی) رئیس و هیات رئیسه دانشگاه با صدور پیام های تسلیتی این ضایعه را به جامعه دانشگاهیان و خانوداه ایشان تسلیت گفتند.
پیام تسلیت رئیس و هیات رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت درگذشت مرحوم دکتر شیخ الاسلامی

 

متن  پیام دکتر حسین سلیمی،رئیس دانشگاه علامه طباطبائی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون


خبر درگذشت استاد فرهیخته مرحوم علی شیخ الاسلامی، برای دانشگاهیان و متفکران حوزه علوم انسانی بسیار تاسف بار است. خدمات، دلسوزی ها و تلاش های ارزشمند این فقید سعید برای تجمیع تعداد زیادی از دانشکده ها، مدارس آموزش عالی و همچنین مسئولیت خطیر ایشان به عنوان اولین رئیس دانشگاه تخصصی علوم انسانی کشور در شکل گیری دانشگاه علامه طباطبائی میراث ارزشمندی است که در کنار سایر خدمات علمی، پژوهشی و فرهنگی از ایشان به جامانده است و همواره به نیکی از آن یاد خواهد شد.
این جانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه علامه طباطبائی این ضایعه را به خانواده محترم ایشان و دانشگاهیان گرانقدر تسلیت عرض  نموده  و از خداوند رحمان برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جزیل و سلامتی مسئلت دارم.
روحش شاد و یادش گرامی باد.

همچنین هیات رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی نیز با صدور پیامی این ضایعه را به جامعه دانشگاهیان و خانوداه ایشان تسلیت گفت.

متن پیام هیات رئیسه دانشگاه  به این شرح است:

«ذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شی الی یوم القیامه»

دکترعلی شیخ‌الاسلامی، عالم ربانی، مفسر قرآن کریم، معلم عرفان و اسوه اخلاق و معنویت، چهره ماندگار و خدمتگزار و درخشان ادب فارسی و رئیس اسبق دانشگاه علامه طباطبائی به دیدار حق شتافت تا از درگاه معبود الهی پاداش تلاش های صادقانه خود در راستای ترویج شعائر اسلامی و خدمت به جامعه علم و دانش ایران عزیز را دریافت دارد.
هیات رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی ضمن پاسداشت خدمات و تلاش های آن مرحوم، این مصیبت جبران‌ناپذیر را به جامعه دانشگاهیان کشور، دوستان، ارادتمندان، شاگردان تسلیت می‌گوید. خداوند روح ملکوتی این روحانی جلیل القدر را با ارواح مطهر شهدا محشور فرماید.

گوارا باد بر او رحمت بی­کران حضرت حق.

هیات رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی

 


نظر شما :