دکتر سلیمی: دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی جزو افتخارات دانشگاه است

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۴۸۵۰ خبر روز
تعداد بازدید:۱۵۸۸
رئیس دانشگاه با اعضای هیئت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دیدار و گفت‌وگو کرد.
دکتر سلیمی: دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی جزو افتخارات دانشگاه است

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسین سلیمی در جمع اعضای هیئت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی گفت: این دانشکده جزو افتخارات دانشگاه علامه طباطبائی است.

او ادامه داد: این دانشکده در گذشته وضعیت مناسبی نداشت. 11 نفر در ابتدا عضو هیئت علمی بودند. تعداد دانشجویانش هم اندک بود. در حال حاضر 22 عضو هیئت علمی در این دانشکده مشغول به تدریس هستند که نیمی از آنها در دوران اخیر جذب شده اند. نسبت استاد به دانشجو هم به عدد 1 به 18 رسیده است که در بالاترین استاندارد کشوری قرار دارد.

دکتر سلیمی با اشاره به اینکه طی دو ترم گذشته، این دانشکده جزو دو دانشکده های اول دانشگاه از لحاظ ارزیابی های دانشجویان قرار داشته، بیان کرد: در زمینۀ سرانۀ تولید مقاله هم این دانشکده، جزو دو یا سه دانشکده‌های اول دانشگاه بوده است. همچنین تنها دانشکده ای است که در آن ثبت اختراع شده است.

رئیس دانشگاه اظهار کرد: این دانشکده از لحاظ سرانۀ آموزشی جزو دانشکده‌های استاندارد دانشگاه است. همچنین مکان‌های سرباز و سرپوشیدۀ ورزشی خوبی هم در این دانشکده ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه در پایان تاکید کرد: امیدواریم به زودی پژوهشکده علوم ورزشی و تندرستی و همچنین مرکز نوآوری اکوسیستم آموزشی، پژوهشی، نوآوری و کارآفرینی تربیت بدنی هم راه اندازی شود.

در بخشی از این مراسم، دکتر حبیب هنری، رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی طی سخنانی اظهار کرد: برنامه ها و فعالیت های مثمرثمری در ساختمان جدید دانشکده خواهیم شد.

وی ادامه داد: از اعضای هیئت علمی به خاطر برگزاری خوب و موفق کلاس های آنلاین و همچنین مشارکت و همراهی با دانشجویان در برنامه های آموزشی و پژوهشی مخصوصاً در زمینۀ افزایش تولیدات علمی دانشکده تقدیر و تشکر می کنم.


دکتر هنری بیان کرد: دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی در بین 22 دانشکده تربیت بدنی کشور همواره در رتبه های پنجم و ششم است. با توجه به اینکه دانشکدۀ جوانی هستیم جایگاه خوبی به دست آورده ایم و در آینده رتبۀ بهتری هم به دست خواهیم آورد.

وی با اشاره به برنامه های آیندۀ این دانشکده، اظهار کرد: راه اندازی پژوهشکده علوم ورزشی و تندرستی، راه اندازی مرکز رشد و نوآوری دانشکده و تدوین برنامۀ راهبردی دانشکده، تعاملات بیشتر با مراکز علمی، انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه ها و مراکز علمی، راه‌اندازی مرکز مشاوره تلفنی ورزشی و افزایش فعالیت های علمی، اجتماعی و اقتصادی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این دانشکده است.

گفتنی است، در پایان این نشست اعضای هیئت علمی به بیان نظرات، پیشنهادها و دغدغه های خود در ارتباط با دانشکده پرداختند. 


نظر شما :