رزمایش همدلی با عنوان کمک مؤمنانه در دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار می‌شود

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۴۸۱۸ خبر روز اداری سازمانی
تعداد بازدید:۳۲۳۵
رزمایش همدلی با عنوان «کمک مؤمنانه» به مناسبت ماه‌مبارک رمضان توسط دفتر نهاد رهبری، قرارگاه جهادی شهید حاج‌قاسم سلیمانی و بسیج اساتید در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.
رزمایش همدلی با عنوان کمک مؤمنانه در دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی، در این رزمایش همدلی، کمک‌ها برای تهیه بسته‌های مواد غذایی برای نیازمندان جمع‌آوری می‌شود. ضمن‌آنکه از همکاران علمی، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه دعوت به‌عمل می‌آید در جهت یاری رساندن و کمک در این رزمایش با نذورات خود سهیم باشند. هرشخص می‌تواند در تهیه یک وعده غذا تا یک بسته کمک معیشتی در این امر خیر مشارکت کند.

شرکت‌کنندگان برای کمک در این حرکت خیرخواهانه می‌توانند، کمک‌های مؤمنانه خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۰۶۸۲۲۶۴۶۴ واریز کنند.

مقام معظم رهبری می‌فرمایند:‌ (ماه رمضان ماه احسان است؛ همیشه همین جور بوده؛ در حال عادّی هم در ماه رمضان سفره‌ی احسان احسان‌گران و مؤمنین برای کسانی که نیاز داشته‌اند و نیازمند بوده‌اند، گسترده بوده است؛ وقتی در شرایط کرونا قرار میگیریم، این قضیّه چند برابر اهمّیّت پیدا میکند و لازم است که این نهضت کمک مؤمنانه و نهضت مواسات در این ماه رمضان، در بین مردم حقیقتاً اوج بگیرد. 25/01/1400)


نظر شما :