درخشش انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی در جشنواره ملی حرکت

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۴۶۱۱ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۲۹۳۳
انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی در جشنواره ملی حرکت خوش درخشیدند.
درخشش انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی در جشنواره ملی حرکت
انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی در جشنواره ملی حرکت که به میزبانی دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، خوش درخشیدند.
 

به گزارش روابط عمومی، آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره حرکت دانشجویی امروز با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف به صورت برخط برگزار شد و دانشگاه علامه طباطبائی در این جشنواره موفق به کسب رتبه برتر دانشگاه برتر شد.

در بخش ویژه نیز، انجمن علمی دانشجویی روزنامه نگاری حائز رتبه نخست و در بخش انجمن برتر، انجمن علمی دانشجویی روانشناسی موفق به کسب رتبه سوم شد.

همچنین انجمن‌های علمی دانشجویی مددکاری دانشگاه در بخش فعالیت خلاقانه، زبان‌شناسی در بخش نشریه و روزنامه نگاری در بخش محتوای دیجیتال حایز رتبه های شایسته تقدیر شدند.

گفتنی است سیزدهمین جشنواره ملی حرکت در روزهای ۲۳ تا ۲۵ اسفند ماه ۹۹ به میزبانی دانشگاه علم و صنعت برگزار شد. در این جشنواره یک هزار و ۴۲۷ اثر از دانشگاه های سراسر کشور در یازده بخش رقابتی به دبیرخانه ارسال شد که از میان آنها ۵۳ اثر حائز رتبه نخست، ۴۰ اثر موفق به کسب رتبه دوم، ۳۴ اثر حائز رتبه سوم و ۳۰ اثر شایسته تقدیر شناخته شدند.


نظر شما :