از تلاش ها و خدمات معاون عمرانی دانشگاه تقدیر شد

۲۹ مهر ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۴۵۹ خبر روز اداری سازمانی
تعداد بازدید:۹۲۵۷
طی مراسمی با حضور رئیس و معاونان دانشگاه: از تلاش ها و خدمات معاون عمرانی دانشگاه تقدیر شد
از تلاش ها و خدمات معاون عمرانی دانشگاه تقدیر شد

عصر سه شنبه 27 مهرماه با حضور اعضا هیئت رئیسه و جمعی از مدیران، دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه از زحمات دکتر غلامعلی کارگر در مدت مسئولیت معاونت عمرانی دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سلیمی ضمن تشکر از همراهی دکتر کارگر در مدت تصدی معاونت عمرانی دانشگاه عنوان کرد: دکتر کارگر از بدو تاسیس معاونت عمرانی هرآنچه که در چنته و توان داشت را برای دانشگاه صرف کرده است و در تمام مشکلات و مسائل با سعۀ صدر کنار دانشگاه بوده است. وی با اشاره به اینکه طبق قانون وزارت علوم، هیچ یک از دانشگاه های کشور (به استثنای دانشگاه تهران) نباید بیش از پنج معاونت داشته باشند و ما مجبور به ادغام دو معاونت اداری مالی و عمرانی شدیم، افزود: با این رویکرد معاونت «توسعه و مدیریت منابع» ایجاد خواهد شد و مشکلات عمرانی نیز به سرعت حل خواهد شد.
دکتر سلیمی در ادامه بیان کرد: در طول سه سالی که با دکتر کارگر کار می‌کردیم، در پردیس مرکزی 28 هزار متر مربع بنا به بهره‌برداری رسیده است که بیش از سه هکتار آن به محوطه‌سازی اختصاص یافته است و این نسبت به سایر دانشگاه ها چیزی شبیه معجزه بوده است و با برنامۀ کاری که در دست اجرا داریم تا پایان سال جاری حدود ۱۵ هزار مترمربع دیگر نیز بهره‌برداری خواهیم کرد؛ که در مجموع  با این شرایط اقتصادی در سه سال و نیم حدود 43 هزار مترمربع به بهره برداری خواهد رسید.
دکتر سلیمی با بیان این‌که اولین معاونی که برای کار از او دعوت کرده‌ بود، دکتر کارگر بوده است، گفت: احساس کردم تجربه‌ و حسن نیت وی برای دانشگاه می‌تواند بسیار موثر باشد؛ زیرا مدیریت‌های مختلفی را تجربه کرده‌ و از بحرانی‌ترین وضعیت دانشگاه تا معاونت عمرانی همراه ما بوده‌ است.
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی همچنین ضمن تشکر از محمدرضا ویژه، معاون اداری و مالی برای قبول این مسئولیت، گفت: با تغییر و تحولی که به وجود می‌آید گرچه بار معاونت مالی و اداری افزایش پیدا خواهد کرد، اما احتمالا مشکلات پیمان‌کاران و کسانی که طرف حوزه عمرانی دانشگاه هستند کم خواهد شد.
دکتر سلیمی در ادامه سخنانش درباره انتظارات از فعالیت‌های عمرانی، اظهار داشت: چند توقع جدی و زمانبندی شده از حوزه معاونت عمرانی و توسعه منابع انسانی دانشگاه دارم. وی افزود: با همت دکتر ویژه انشاالله چند پروژه بزرگ، مانند مسجد و کتابخانه باید تا بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسد.
رئیس دانشگاه همچنین عنوان کرد: تا اواخر سال جاری باید ساخت و بازسازی دانشکده‌های جدید آغاز شود و طرح پردیس 2 به اتمام برسد، تا به تدریج طرح جامع پردیس دو را به پیش ببریم. دکتر سلیمی با تاکید بر ضرورت انضباط مالی در اجرای پروژه‌های عمرانی تصریح کرد: در این خصوص باید برنامه ریزی دقیق و کنترل منظم بر روی پروژه‌های عمرانی داشته باشیم.  
وی با بیان این نکته که در سه سال و نیم گذشته حدود 26هزار متر مربع به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: از این میزان، سه هزار متر مربع محوطه سازی انجام شده است و بازسازی دانشکده‌های ادبیات، اقتصاد، خوابگاه‌ها و سایر بخش‌ها نیز به پایان رسید. این در زمانی اتفاق می افتاده است که بدلیل محدویت در منابع، با فعالیت های عمرانی در تمامی دستگاه های دولتی با رکود همراه بوده است و طبیعتا نشان دهنده ی موفقیت آقای دکتر کارگر و سایر همکاران در این حوزه است.
در ادامه مراسم دکتر غلامعلی کارگر معاون سابق عمرانی و رئیس جدید دانشکده تربیت‌بدنی در سخنانی عنوان کرد: دکتر سلیمی چهارمین رئیسی است که از نزدیک کار اجرایی با ایشان داشتم. وی افزود: با همدلی و اتحاد می‌توان بر دانشگاه مدیریت بهتری داشت و به خوبی کارها را پیش برد که در این دوره، شاهد این اتفاق بودیم.
وی افزود: همه فعالیت‌های من در دانشگاه است و با تمام وجود برای پیش‌برد دانشگاه، تلاش کرده و خواهم کرد. از این به بعد هم در کنار دوستان برای پیش‌برد پروژه‌های مختلف همکاری می‌کنم و در کنارشان هستم.
در بخش دیگر جلسه دکتر ویژه معاون اداری مالی و سرپرست عمرانی دانشگاه در سخنانی کوتاه اظهار داشت: افتخارمان این است که در مجموعه اداری مالی با همدلی و همراهی کار را پیش می بریم و همه تصمیمات جمعی است. وی افزود: اختلاف نظر در همه کارها طبیعی است ولی سعی کردیم با همکاری سایر بخش‌ها و در پروژه‌ها عمرانی با معاونت عمرانی بهترین تصمیمات را بگیریم و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشیم.
در پایان جلسه رئیس دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و هدیه از زحمات دکتر کارگر تقدیر کرد و تا مشخص شدن وضعیت ادغام دو معاونت، حکم سرپرستی معاونت عمرانی را به دکتر محمدرضا ویژه معاون اداری و مالی دانشگاه ابلاغ کرد. همچنین دکتر سلیمی با ابلاغ حکمی دکتر کارگر را به عنوان مشاور ویژه در امور هماهنگی های عمرانی و اجرائی منصوب کرد که به موجب آن حضور وی به عنوان عضو هیئت رئیسه دانشگاه تداوم خواهد داشت.


نظر شما :