دکتر شریف: مجمع صنفی اعضای هیات علمی حلقه واسطی بین اعضای خود و دستگاه حاکمیت هستند

۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۴۵۱۳ اداری سازمانی
تعداد بازدید:۱۳۱۳
انتخابات مجمع صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی 24 اسفند ماه به صورت مجازی برگزار می شود.
دکتر شریف: مجمع صنفی اعضای هیات علمی حلقه واسطی بین اعضای خود و دستگاه حاکمیت هستند

دکتر مصطفی شریف عضو مجمع صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طبائی در گفتگو با روابط عمومی از اعضای هیات علمی برای شرکت در انتخابات مجمع صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه دعوت کرد.

او با اشاره به اهمیت مشارکت استادان در مجمع صنفی اعضای هیات علمی گفت: نکته مهمی که در این مشارکت ها در نهاد های مدنی وجود دارد این است که یک حلقه واسطی بین افراد رای دهنده و حاکمیت تشکیل می شود که در دانشگاه این مهم، حلقه وصلی بین مقامات دانشگاه و اعضای هیات علمی است.

دکتر شریف در ادامه افزود: ضرورت تقویت این مجامع از این جهت اهمیت دارد که کارها به شیوه ی عقلی، منطقی و مدنی و در راستای حل مشکل پیش می ورد. او در این خصوص اضافه کرد: به طور کلی نهاد های مدنی از این نظر که انتقال دهنده درخواست ها و مطالبات است و حقوق صنفی را پیگیری می کنند باید از سوی اعضای هیات علمی تقویت شود و این تعامل میان مجمع و حاکمیت آثار مفید و سازنده ای را به دنبال خواهد داشت.

دکتر شریف در خاتمه با دعوت از اعضای هیات علمی برای مشارکت در انتخابات مجنع صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی خاطر نشان کرد: بدون شک مشارکت ببیشتر در این انتخابات می تواند ثمرات و برکات مختلفی برای همکاران در پی خواهد داشت.


نظر شما :