دکتر سید محمد مهدی‌زاده به عنوان سرپرست دانشکده علوم ارتباطات منصوب شد

۰۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۴۴۴۷ خبر روز اداری سازمانی
تعداد بازدید:۲۶۸۳
با حکم دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر سید محمد مهدی‌زاده به عنوان سرپرست دانشکده علوم ارتباطات منصوب شد.
دکتر سید محمد مهدی‌زاده به عنوان سرپرست دانشکده علوم ارتباطات منصوب شد

به گزارش روابط عمومی، در حکم انتصاب دکتر مهدی‌زاده آمده است: با توجه به صلاحیت‌های علمی و تجربیات اجرایی جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشکده علوم ارتباطات» منصوب می شوید.

ارتقای سطح آموزش و جایگاه علمی دانشکده به ویژه در سطح تحصیلات تکمیلی، افزایش تولیدات پژوهشی دانشکده به خصوص مقالات بین المللی و کرسی های نظریه پردازی، ایجاد جو نشاط و همدلی میان اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده، تقویت ارتباطات بین المللی به منظور یافتن جایگاه مناسب در فضای دانش جهانی و گسترش فرهنگ، ارزش ها و اندیشه های دینی و اسلامی به خصوص در حوزۀ تولیدات علمی و برگزاری رویدادهای فرهنگی و پژوهشی از جمله ماموریت های محول شده به سرپرست جدید دانشکده علوم ارتباطات از سوی رئیس دانشگاه است.

گفتنی است، پیش از این، دکتر محمد مهدی فرقانی، مسئول راه‌اندازی ساختمان جدید دانشکده علوم ارتباطات و استقلال این دانشکده بود که پس از چند سال ریاست این دانشکده در بهمن ماه سال جاری به افتخار بازنشستگی نایل آمدند.


نظر شما :