تسهیلات سفر دانشجویی برای پیاده روی اربعین اعلام شد

۲۸ مهر ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۴۴۰ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۶۵۷۵
در سومین جلسه ستاد هماهنگی پیاده روی اربعین: تسهیلات سفر دانشجویی تعیین شد
تسهیلات سفر دانشجویی برای پیاده روی اربعین اعلام شد

سومین جلسه ستاد پیاده روی اربعین حسینی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، مدیر فرهنگی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و همچنین اعضای فعال بسیج دانشجویی، کانون‌ها، هیأت اصحاب عاشورایی دانشگاه و ... به منظور فراهم آوردن شرایط مناسب روحی و معنوی و تسهیل سفر برای دانشجویان 25 مهرماه در دفتر معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این جلسه با تاکید بر ابعاد این سفر معنوی تصمیماتی اتخاذ گردید که در آن پیش بینی های امور قبل از سفر، ضمن سفر و همچنین تدابیر لازم در خصوص بعد از سفر با همفکری، تعامل ، تقسیم وظایف صورت گرفت. در این جلسه اعلام شد با توجه به هناهنگی های به عمل آمده امکان استفاده دانشجویان از تسهیلات 700 هزار تومانی صندوق رفاه دانشجویان مختص سفر به عتبات در نظر گرفته شده است .
تصمیم گیری در خصوص ثبت نام دانشجویان و تسهیلات و تمهیدات دانشگاه، بررسی برای برطرف شدن مشکل ویزا و پاسپورت، انجام مکاتبات لازم با معاونت آموزشی، تهیه و تدارک وسایل نقلیه عمومی، پذیرایی و اسکان در طول سفر، ضرورت برگزاری جلسات توجیهی قبل از سفر، بررسی محتوای معنوی در ایام پیاده روی اربعین از مهمترین موارد مطرح در این نشست بود که تصمیماتی درباره آن ها اتخاذ گردید. بر این اساس هزینه دریافتی از دانشجویان برای سفر زمینی نصف هزینه کل سفر یعنی 650 هزار تومان مورد تصویب قرار گرفت.
لازم به ذکر است علاقمندان می توانند به منظور ثبت نام و اطلاع از آخرین اخبار با ارسال کلمه اربعین به شماره پیامکی 3000477799 و یا از طریق کانال  Arbaeenallame@ اقدام نمایند . مدت زمان سفر از 22 الی 29 آبان ماه خواهد بود. ضمناً سفر به صورت هوایی به مقصد نجف صورت می‌گیرد و پیاده روی از مسیر نجف تا کربلا خواهد بود.


نظر شما :