وزیر علوم از اقدامات انجام شده در دانشگاه تقدیر کرد

۲۸ مهر ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۴۳۷ خبر روز آموزش و پژوهش اداری سازمانی
تعداد بازدید:۷۹۴۵
توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری : اقدامات انجام شده در دانشگاه علامه طباطبائی در خصوص صیانت از عفاف و حجاب مورد تقدیر قرار گرفت
وزیر علوم از اقدامات انجام شده در دانشگاه تقدیر کرد

دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پی نوشت گزارش رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در گزارش از اقدامات انجام شده در این دانشگاه در خصوص تشکیل کمیته صیانت از عفاف و حجاب از دکتر سلیمی رئیس دانشگاه تقدیر و خواستار اعلام این اقدامات در جهت ترویج این موضوع به سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در نامه‌ای خطاب به معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مهمترین اقدامات انجام شده در این دانشگاه در یک سال گذشته در خصوص تشکیل کمیته صیانت از عفاف و حجاب و تصمیم گیری ها، تقسیم کار و پیگیری های به عمل آمده با این موضوع را اعلام کرد.
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در این گزارش آورده است: بر اساس ابلاغ بخشنامه اخیر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر تشکیل کمیته صیانت از حجاب و عفاف، به استحضار می رساند از یک سال قبل کمیته ای با حضور صاحبنظران و مسئولان بخش های مختلف این دانشگاه به قصد دستیابی به اصول و ارزش های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین دانشجویان تشکیل گردید. دکتر سلیمی با تشریح این اقدامات اضافه کرده است: این اقدامات با هدف دستیابی به راهبرد 14 سند اسلامی نمودن دانشگاه ها از طریق برگزاری جلسات متعددی  مورد بحث و بررسی قرار گرفته است که گزارش آن ارائه  پیشنهاد می گردد.
   لازم به ذکر است از یک سال پیش با حکم دکترسلیمی، پیرو مصوبه هیأت رئیس دانشگاه دکتر حسن ملکی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، مسئول تشکیل و اداره کمیته عفاف و حجاب دانشگاه شدند و در طول این مدت این کمیته جلساتی را با حضور اعضای حقیقی و حقوقی خود برگزار کرده است که حاصل این جلسات پس از ابلاغ سراسری تشکیل کمیته صیانت از حجاب و عفاف توسط وزارت متبوع جهت اطلاع معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شده که مورد توجه و تقدیر وزیر قرار گرفت. لازم به ذکر است در این خصوص عملکرد دکتر حسن ملکی، معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه به عنوان مسئول این کمیته مورد تقدیر رئیس دانشگاه قرار گرفته است.


نظر شما :