موفقیت استادان دانشگاه علامه طباطبائی در دومین فراخوان پروژه های مشترک ایران و روسیه

۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۴۳۴۴ آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۶۶۶
نتایج دومین فراخوان مشترک صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (INSF) و بنیاد پژوهش های بنیادین روسیه (RFBR) پس از طی کردن مرحله ارزیابی و داوری اعلام شد.
موفقیت استادان دانشگاه علامه طباطبائی در دومین فراخوان پروژه های مشترک ایران و روسیه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این فراخوان مشترک که با لغ بر ۳۸۰ پروپوزال از سوی محققان ایرانی و روسی جهت ارزیابی در آن ارسال شد، پشتیبانی از ۴۰ طرح پژوهشی در دستور کار قرار داشت. فرایند ارزیابی علمی این پیشنهادیه‌ها در ایران با همکاری ۳۰۸ عضو هیات علمی ایرانی که درهیچ یک از طرح های پیشنهادی مشارکت نداشته اند صورت گرفت و در نهایت، برترین طرح های فراخوان با جمع بندی نظرات داوری صندوق و بنیاد برگزیده شدند.

بر این اساس دانشگاه علامه طباطبائی نیز در این فراخوان اقدام به ارسال چندین طرح پژوهشی نمود که در نهایت یکی از این طرح های مشترک که با عنوان Elaboration of the contrastive  grammar of Ossetian and Persian languagesبه ثبت رسیده بود،  موفق به کسب حد نصاب لازم و مشمول پذیرش شد.

این طرح از سوی استادان گروه زبان شناسی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی و با همکاری دکتر مجتبی منشی زاده و دکتر احسان چنگیزی و دکتر راحله گندمکار با همکاری استادانی از دانشگاه دولتی اوستیای شمالی به ثبت رسیده است.


نظر شما :