سامانه «پهلوان» به منظور ارائه خدمات بهینه در تربیت بدنی دانشگاه راه اندازی شد

۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۴۲۷۲ فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۱۴۶۸
دریوم الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی،سامانه «پهلوان» اداره تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبائی راه اندازی شد.
سامانه «پهلوان» به منظور ارائه خدمات بهینه در تربیت بدنی دانشگاه راه اندازی شد

 

دکتر احسان زارعیان، مدیر تربیت بدنی دانشگاه، ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای سامان دهی و خدمت رسانی منظم به کاربران ورزشی دانشگاه،‌ سامانه پهلوان راه اندازی و از ترم دوم سال تحصیلی بهره برداری خواهد شد. او با اشاره به اهمیت ارائه خدمات به صورت الکترونیکی در خصوص راه اندازی سامانه پهلوان افزود: برقرای نظم و انضباط در استفاده از اماکن و خدمات ورزشی،‌ توسعه عدالت در بهره برداری از برنامه ها و اماکن ورزشی،‌ ایجاد شفافیت بیشتر درآمدها، ‌جلوگیری از تداخل فوق برنامه ها با برنامه های آموزشی، تلاش راستای خدمت رسانی به تیم های ورزشی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه از جمله اهداف مهم در ایجاد این سامانه بوده است.

مدیر تربیت بدنی در ادامه به بیان امکانات این سامانه پرداخت و افزود: امکان تشکیل پایگاه داده کاربران ورزشی دانشگاه، شرکت کنندگان در مسابقات داخلی، منطقه ای و المپیادها، اطلاع رسانی و خبر های ورزشی، پرداخت هزینه و رزو آنلاین کلاس ها و شفافیت سازی امور ورزشی و پایش آنلاین از جمله امکانات و قابلیت های این سامانه است. دکتر زارعیان در ادامه گفت: این سامانه از ابتدای سال 1399خریداری شد ولی به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان بهره برداری موثر و همه جانبه آن میسر نگردید. او تصریح کرد: بنا داریم جشنواره ورزشی زمستانی خود را در بستر این سامانه راهبری و هدایت نماییم.

دکتر زارعیان در پایان از حمایت های معاونت دانشجویی، معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه که با رویکرد توسعه مدارانه زمینه طراحی و پیاده سازی چنین طرحی را فراهم نمودند تشکر کرد و افزود: همکاران مرکز فناوری دانشگاه نیز با نگاه دقیق و تیزبینانه خود این اداره را برای راه اندازی این سامانه یاری نموده که جای تقدیر و تشکر دارد

لازم به ذکر است دانشجویان می توانند با مراجعه به نشانی sport.atu.ac.ir  و با نام کاریری شماره دانشجویی و رمز عبور کد ملی به این سامانه وارد شوند.

 

 


نظر شما :