دکتر احمدوند با پایان نیمسال تحصیلی اول سال جاری از اعضای هیئت علمی دانشگاه تقدیر و تشکر کرد

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۴۲۲۲ آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۹۳۴
معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی به دلیل اتمام موفقیت آمیز نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 در شرایط شیوع کرونا از اعضای هیئت علمی دانشگاه تشکر و قدردانی کرد.
دکتر احمدوند با پایان نیمسال تحصیلی اول سال جاری از اعضای هیئت علمی دانشگاه تقدیر و تشکر کرد

به گزارش روابط عمومی، دکتر احمدوند در پیامی خطاب به اعضای هیئت علمی دانشگاه آورده است: خداوند را شاکریم که نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 را با فراز و نشیب های ناشی از شرایط بحرانی، همچون نیمسال گذشته به پایان رساندیم و آموزش مجازی را که به سبب نوپا بودن در این دانشگاه با دشواری هایی در اجرا همراه بود در معیت و با حسن همکاری شما استاد گرانمایه به انجام رساندیم.

بر این اساس در ادامۀ این پیام آمده است: در این نیمسال با همیاری اعضای محترم هیئت علمی و رفع مشکلات آموزش مجازی، 16 هفتۀ آموزشی به صورت کامل اجرا شد و صبر و شکیبایی استادان گرامی در کنار تلاش شبانه روزی معاونت آموزشی به ویژه مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه و همراهی و همدلی دانشجویان ارجمند به ثمر نشست.

دکتر احمدوند با اشاره به دلسوزی ها، تلاش ها و کوشش های استادان دانشگاه در ترم جاری، بیان کرده است: دلسوزی، تلاش و کوشش شما استاد گرامی در ارتقای سطح دانش، بینش و مهارت دانشجویان عزیز و انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند در کنار برقراری رابطۀ صمیمی و دوستانه با ایشان و ایجاد فضایی دلنشین برای کسب علم و دانش و درک شرایط دانشجویان در این شرایط دشوار پاندمی، حقیقتاً قابل ستایش است. اینجانب وظیفه خود می دانم در کسوت شاگردی از زحمات و خدمات ارزشمند شما استاد گرانقدر تقدیر و تشکر کنم.

گفتنی است، دانشگاه علامه طباطبائی از دانشگاه های پیشرو در برگزاری کلاس های آنلاین در ایام شیوع کرونا در کشور بوده است.


نظر شما :