فراخوان بورسیه اراسموس پلاس اتحادیه چهار دانشگاه اسپانیا و فراخوان دوره‌های مجازی بین‌المللی دانشگاه Giessen منتشر شد

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۴۱۸۲ آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۱۴۵۴
فراخوان بورسیه اراسموس پلاس اتحادیه چهار دانشگاه اسپانیا A4U 2021 و دوره‌های مجازی بین‌المللی دانشگاه Giessen منتشر شد. بر این اساس، متقاضیان می بایست پس از مطالعه دقیق شرایط و فرایند درخواست نسبت به تهیه مدارک مورد نیاز و یافتن استاد راهنما در یکی از دانشگاه های این اتحادیه جهت امضای فرم توافقنامه اقدام نمایند. فرم توافقنامه می بایست به امضای استاد راهنمای داخلی نیز برسد.
فراخوان بورسیه اراسموس پلاس اتحادیه چهار دانشگاه اسپانیا و فراخوان دوره‌های مجازی بین‌المللی دانشگاه Giessen منتشر شد

فراخوان درخواست دانشجویان دکتری برای استفاده از بورسیه اراسموس پلاس اتحادیه چهار دانشگاه اسپانیا A4U در سال 2021 در سایت این موسسه به نشانی https://alliance4universities.eu/en/mobility-scholarships/منتشر شد. متقاضیان با مراجعه به این نشانی می توانند پیوند به فرم های درخواست، راهنمای متقاضیان، برگه های اطلاعات و سایر اطلاعات مورد نیاز را پیدا کنند.

شیوه درخواست به همان شیوه سال پیش است و جابجایی ها می توانند تا 9 مرداد 1402 (31 ژوئیه 2023) انجام شوند.

مهلت تکمیل فرایند درخواست تا 22 اسفند 1399 (12 مارچ 2021) است.

بر این اساس، متقاضیان می بایست پس از مطالعه دقیق شرایط و فرایند درخواست نسبت به تهیه مدارک مورد نیاز و یافتن استاد راهنما در یکی از دانشگاه های این اتحادیه جهت امضای فرم توافقنامه اقدام نمایند. فرم توافقنامه می بایست به امضای استاد راهنمای داخلی نیز برسد.

گفتنی است، گرچه فرایند درخواست برای استفاده از این بورسیه به طور کامل می تواند توسط دانشجویان صورت می گیرد، اما به جهت مقرررات آموزشی دانشگاه ضرورت دارد متقاضیان رضایت گروه آموزشی خود را جلب نموده و مراتب را از طریق دانشکده به اطلاع معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه برسانند. در غیر این صورت پیامدهای احتمالی بر عهده متقاضیان خواهد بود.

متن اطلاعیه

همچنین دانشگاه Giessen  کشور آلمان اقدام به برگزاری دوره‌های آنلاین شامل درس و سمینار به زبان‌های انگلیسی و آلمانی در رشته‌های علوم انسانی نموده است. شرکت در این دوره‌ها برای دانشجویان دانشگاه‌ علامه طباطبائی رایگان است. علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند دفترچه راهنمای این دوره‌ها را مطالعه نموده یا به نشانی  www.uni-giessen.de/vipمراجعه نمایند.

گفتنی است، متقاضیان برای دریافت معرفی نامه نیاز است از سوی دانشکده به معاونت پژوهشی دانشگاه معرفی بشوند متقاضیان می بایست اکنون مشغول به تحصیل در دانشگاه علامه طباطبائی بوده و مدارک زیر جهت معرفی ایشان می بایست از سوی دانشکده به معاونت پژوهشی دانشگاه فرستاده شوند.

متقاضیانی که نیمسال پیش در دوره های آنلاین دانشگاه گیسن شرکت داشته اند:

تصویر معرفی نامه انگلیسی نیمسال پیش

متقاضیان جدید:

تصویر کارنامه (معدل بالای 18 برای دانشجویان کارشناسی و ارشد و معدل بالای 17 برای دانشجویان دکتری)

تصویر مدرک زبان (آیلتس آکادمیک بالای 6، تافل آی بی تی بالای 70 و نمرات معادل در سایر آزمون های معتبر داخلی یا خارجی)

دانشجویان و دانش آموختگان رشته های زبان انگلیسی و آلمانی در هر مقطعی از ارائه مدرک زبان معاف هستند.

تکمیل شده فرم خام معرفی نامه

متن اطلاعیه

نمونۀ نامه 


نظر شما :