هیئت عالی گزینش ریاست جمهوری از هستۀ گزینش کارکنان دانشگاه علامه‌طباطبائی تقدیر کرد

۲۷ دی ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۴۱۱۷ خبر روز اداری سازمانی
تعداد بازدید:۳۴۷۳
هیئت عالی گزینش ریاست جمهوری از هستۀ گزینش کارکنان دانشگاه علامه‌طباطبائی به عنوان «مدیریت برتر هسته های گزینش کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور» تقدیر کرد.
هیئت عالی گزینش ریاست جمهوری از هستۀ گزینش کارکنان دانشگاه علامه‌طباطبائی تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی، طی مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز گزینش کارکنان در سالن شماره یک ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری تشکیل شد، هیئت عالی گزینش از هستۀ گزینش کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی تقدیر و حمید محمدظاهری، مدیر این هسته را به عنوان مدیر برتر معرفی و از تلاش های پرثمر ایشان در خصوص بهبود معیارها و روزآمدی روش های گزینش کارکنان تقدیر کرد.

در لوح یادبودی که به این مدیریت اعطا شده، آمده است: به یقین اذعان می نماییم که ضرورت ارتقای سطح کیفی امور مرتبط با گزینش و دستاوردهای ارزشمند در وزارتخانه ها و دستگاه ها، محصول الطاف و اراده ذات اقدس الهی و تلاش و همدلی همراهان صدیق این مجموعه‌ها است و این تعامل سازنده می توانند کمک به بهبود عملکرد گزینش و روش های مورد انتظار برای همکاری، همراهی و همدلی شود.

گفتنی است، پیشتر، دبیر هستۀ گزینش کارکنان دانشگاه علامه‌طباطبائی که دبیری منطقه یک هسته های گزینش کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را هم برعهده دارد، از بین دبیران مناطق دهگانه کشوری به عنوان «دبیر برگزیده کشوری» انتخاب و مورد تقدیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفته بود.

 

 


نظر شما :