مدیر هسته گزینش دانشگاه علامه طباطبائی مورد تقدیر قرار گرفت

۱۶ دی ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۳۹۸۱ اداری سازمانی
تعداد بازدید:۲۶۱۳
دبیر منطقه یک هسته های گزینش کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از بین دبیران مناطق دهگانه کشوری به عنوان "دبیر برگزیده کشوری " انتخاب و مورد تقدیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفت. همجنین دکتر سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت روز گزینش و کسب این افتخار از مدیر و کارکنان این مدیریت تقدیر و تشکر کرد.
مدیر هسته گزینش دانشگاه علامه طباطبائی مورد تقدیر قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی، نشست تقدیر از مدیر و کارکنان گزینش دانشگاه، با حضور دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر غلامعلی کارگر، معاون توسعه و مدیریت منابع، آقای حمید محمدظاهری، دبیر منطقه یک هسته های گزینش کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و مدیر گزینش دانشگاه و جمعی از کارکنان این مدیریت برگزار شد.

دکتر سلیمی در این نشست طی سخنانی گفت: خرسندیم که به نقطۀ خوب و مثبتی در عرصۀ گزینش رسیده ایم. این امر امکان شناسایی بهتر و سنجش کارکنان را به ما می دهد. گزینش علاوه بر نقطۀ ورود کارکنان به سازمان، نگاه آرامش بخش و خلق امنیت ذهنی برای کارکنان را هم بر عهده دارد.
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در ادامه با اشاره به اینکه کار گزینش مراقبت و دادن خاطر آسوده به کارکنان سازمان است، گفت: تعداد کم کارکنان این مدیریت هیچ وقت باعث نشده که عملکرد این واحد تحت تاثیر قرار بگیرد و همین کسب رتبۀ برتر کشوری نشان از عملکرد خوب و تاثیرگذار گزینش است.
در ادامه مدیر گزینش دانشگاه طی سخنانی اظهار کرد: از فروردین 99 تا پایان آذر ماه، 278 مورد استعلام به این دفتر واصل شده است. همچنین 982 مورد، فرآیند تحقیق و 45 مورد مصاحبه داشته ایم.
وی با اشاره به اینکه با تلاش کارکنان این واحد، استعلام ها در کمتر از دو ماه به نتیجه می رسند، افزود: در حال حاضر پروندۀ باز در ارتباط با گزینش نداریم و تمام موارد بررسی شده است.
محمدظاهری با اشاره به بازرسی های صورت گرفته از این واحد در سال گذشته، گفت: در این بازرسی ها نواقصی وجود داشت که ان شاءالله با حمایت های رئیس محترم دانشگاه و معاون توسعه و مدیریت منابع این نواقص هم برطرف شوند.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه هم در این نشست مجازی اظهار کرد: آغاز سلامت سازمانی و امنیت روانی از گزینش سازمان است. این مدیریت با منش، روش، سعه صدر  و دقت نظر خود در به کارگیری نیروی انسانی متخصص و متعهد این امنیت روانی را تضمین می کند.
وی ادامه داد: اینکه تخلفات اداری در سازمان خیلی کم شده و حتی به نقطه صفر رسیده شده نشان دهندۀ فرآیند انتخاب سالم و صحیح گزینش دانشگاه است.
دکتر کارگر در پایان گفت: ما در این معاونت در حد بضاعت خود موارد درخواستی از گزینش را بررسی و مرتفع خواهیم کرد.

گفتنی است، پیشتر مراسمی با حضور دکتر غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکترنظرپور، دبیر هیات مرکزی، دکتر رضائیان، مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش کارکنان و منتخبان گزینشگران نمونه ی کشوری با هدف گرامی داشت 15 دی ماه روز گزینش کارکنان و تقدیر از زحمات و خدمات گزینشگران برگزار شده بود که در این مراسم حمید محمّدظاهری دبیر منطقه یک کشوری و مدیرهسته گزینش کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان "دبیر برگزیده کشوری" از سوی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری مورد تقدیر قرارگرفت.

بر این اساس، اعضای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در منطقه یک کشوری عبارتند از: مدیریت هسته گزینش کارکنان مرکزی وزارتخانه، دانشگاه های: تهران، الزهرا، پیام نور، تربیت مدرس، خوارزمی، شهید بهشتی، صنعتی امیر کبیر، صنعتی خواجه نصیر، صنعتی شریف، علامه طباطبائی، علم و صنعت، هنر، جامع علمی کاربردی، فنی و حرفه ای، سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و سازمان سنجش آموزش کشور.


نظر شما :