نشان ملی مرجعیت علمی در حوزه زبان شناسی عربی به دو عضو هیأت علمی دانشگاه علامه تعلق گرفت

۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۳۷۹۹ خبر روز
تعداد بازدید:۲۶۵۷
دکتر سعید نجفی اسد الهی و دکتر رضا ناظمیان از اعضای هیات علمی گروه آموزشی زبان و ادبیات عربی دانشگاه علامه طباطبائی برگزیده نخستین جشنواره ملی مرجعیت علمی در زبان و ادبیات عربی شدند.
نشان ملی مرجعیت علمی در حوزه زبان شناسی عربی به دو عضو هیأت علمی دانشگاه علامه تعلق گرفت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،  اولین جشنواره ملی نشان مرجعیت علمی در زبان و ادبیات عربی که 29 آذر با شرکت گسترده استادان گروه های زبان و ادبیات عربی دانشگاه های  کشور و با میزبانی دانشگاه  شهید  بهشتی  به  شکل  حضوری  و  همزمان  مجازی برگزار شد، نشان مرجعیت علمی در زبان و ادبیات عربی، در حوزه صرف و نحو به استاد سعید نجفی اسداللهی عضو هیات علمی پیشکسوت و در حوزه ترجمه به دکتر رضا ناظمان استاد گروه آموزشی زبان و ادبیات عرب دانشگاه علامه طباطبائی تعلق گرفت.
این جشنواره  با هدف پایش تحولات پژوهشی در ۲۰ حوزه تخصصی زبان و ادبیات عربی توسط انجمن علمی ایرانی زبان و ادبیات عربی به استادان و محققان این حوزه صورت گرفت.
قابل ذکر است این برنامه توسط انجمن علمی ایرانی زبان و ادبیات عربی و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد ملی نخبگان، کمیسیون های ملی یونسکو آیسسکو، مدیران کل پژوهشی و برنامه ریزی آموزش عالی و فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف، و 64 نهاد داخلی و خارجی از 8 کشور جهان در سطح ملی برگزار شد.
روابط عمومی دانشگاه کسب این افتخار را به این دو استاد بزرگوار و خانواده بزرگ دانشگاه علامه طباطبائی تبریک می گوید.

 


نظر شما :