بیانیه بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی در محکومیت ترور دانشمند برجسته کشور شهید فخری زاده

۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۳۴۸۳ خبر روز
تعداد بازدید:۱۶۰۰
بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی به دنبال شهادت دانشمند برجسته کشور شهید محسن فخری زاده، بیانیه ای صادر کرد.
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی در محکومیت ترور دانشمند برجسته کشور شهید فخری زاده

متن این بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی
"مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر وَما بَدَّلوا تَبدیلًا"
"شهادت راه مردان خداست"
بار دیگر دستان خباثت آلود رژیم صهیونیستی از دامن چرکین مزدوران داخلی و خارجی نمایان شد و یکی از بهترین دانشمندان هسته ای و موشکی ایران اسلامی دکتر محسن فخری زاده را بخاک و خون کشید و به درجه رفیع شهادت رساند. ضمن عرض تبریک و تسلیت به ساحت نورانی امام عصر ( عج) ، مقام معظم رهبری امام خامنه ای ( مدظله) و ملت شریف ایرانِ عزیز، بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی ضمن محکومیت و اعتراض انقلابی به نهادهای بین المللی، مطالبه جامعه دانشگاهی را به شرح ذیل اعلام می دارد:
1-    تسریع در روند شناسایی و دستگیری عوامل داخلی و خارجی توسط نهادهای امنیتی- اطلاعاتی کشور و اِعمال اشد مجازات آنها توسط دستگاه قضایی در کوتاه ترین زمان .
2-    شناسایی عوامل نفوذی در دستگاههای حساس و زیر بنایی کشور -که موجبات استقلال و اقتدار کشور را فراهم می کنند - توسط مراجع ذیصلاح و جلوگیری از تکرار این دست اعمال شنیع و غیر انسانی.
3-    همت بیشتر مسئولین محترم کشور در ارتقاء امنیت حوزه های هسته ای و موشکی و مراقبت از تکرار مذاکرات بی فرجامِ برجامی با دشمنان قسم خورده این انقلاب که خود زمینه ساز تحمیل چنین مصائبی بر ملت و کشور می باشد.
4-    جدیت و تلاش بیشتر در راستای حفظ و حراست از جان نخبگان کشور توسط دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی.
5-    با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی و شخص منحوس نتانیاهو ، طراح ترور شهید فخری‌زاده و سایر ترور قبلی بوده است، چنین اقدامی نوعی تروریسم دولتی است که نقض آشکار قوانین بین‌المللی بوده و حق ایران را برای انجام اقدام متقابل از آمران و مجریان آن نه تنها مشروعیت می‌ دهد بلکه تنها مقدمه اقدامات متقابل است. چه بسا یکی از بهترین پاسخ ها در کنار انتقام هایی از جنس مقابله به مثل ، در تداوم مجدانه برنامه پیشرفت و ارتقای دفاعی و هسته ای کشور باشد.
6-    بار دیگر انزجار و نفرت جامعه دانشگاهی از اقدامات پلید، شنیع و دور از انسانیت رژیم صهیونیستی، رژیم تروریستی امریکا و ایادی داخلی و خارجی آنها را اعلام داشته و تاکید می کنیم انتقام شهدای ترور بالاخص انتقام شهید سرافراز وطن و اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کنار دیگر انتقام ها بر روی میز انقلاب و انقلابیون غیور فعال است و تا اجرای کامل آن لحظه ای آرام نمی گیریم.
در پایان لازم است کارنامه درخشان شهید دکتر فخری زاده که مملو از ولایت مداری، انقلابی گری، جهاد علمی و مخلصانه و سراسر خدمتگزاری به انقلاب ، امام ، رهبری و مردم شریف ایران اسلامی بوده است را تکریم نموده و شهادت ایشان را نقطه عطفی دیگر بر افتخارات نیروهای مسلح خصوصا وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشگاههای تراز انقلاب تلقی کرده و اعلام می دارد که جایگاه علمی این شهید والامقام تا جائیست که برای منافقین و تروریست های تحت فرمان سازمانهای جاسوسی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی غیر قابل تحمل گردید. بی تردید میراث ارجمند این شهید عزیز و دیگر شهدای افتخار آفرین در تاریخ انقلاب اسلامی زنده و جاوید خواهد ماند و نسل های مدافع میهن اسلامی را برای هر گونه تهدیدات نرم و سخت بیگانگان و دشمنان یاری خواهد نمود.
بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی ( ره)
8/9/1399


نظر شما :