ثبت نام وام دانشجویی سال تحصیلی 96-95

۱۴ مهر ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۳۴۷ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۳۴۶۹
ثبت نام وام دانشجویی سال تحصیلی 96-95
ثبت نام وام دانشجویی سال تحصیلی 96-95

ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی 96-95 به اطلاع  متقاضیان وام دانشجویی می رساند. ثبت نام وام دانشجویی از تاریخ 1395/7/5 لغایت 1395/7/28 از طریق پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری آغاز می گردد. با عنایت به اینکه پرداخت هرگونه تسهیلات دانشجویی منوط به ثبت نام اولیه دانشجو در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد. دانشجویان متقاضی وام دانشجویی، می بایست نسبت به ثبت اطلاعات فردی (برای دانشجویان ورودی جدید) و ثبت درخواست نوع وام در  قسمت پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به شرح زیر اقدام نمایند.

ورود به سایت پرتال دانشجویی به آدرس www.bp.swf.ir   ،  با انتخاب سیستم اگر برای اولین بار متقاضی وام هستید گزینه "تشکیل پرونده" را انتخاب و پس از تکمیل اطلاعات وارد مرحله بعدی شوید

و اگر قبلا وام گیرنده بودید، گزینه " ورود به پورتال فاز 2 را انتخاب نمایید. و با کد کاربری و کد کلمه عبور که هردو کدملی با خط تیره می باشد انتخاب نموده  و از قسمت درخواست وام ، نوع وام خود را انتخاب و تایید نهایی را ثبت نمایند. 

توجه : تاییدیه ثبت وام بصورت پیامک به دانشجویان عزیز بلافاصله پس از ثبت درخواست وام اعلام خواهد شد.

به منظور تسریع در انجام امور و کاهش مراجعات حضوری در زمان ثبت نام وامهایی دانشجویی  ، مدارک و اسناد الصاقی مورد نیاز را می توانید در سامانه رفاهی دانشگاه به آدرس 217.218.98.158 اسکن و ارسال نمایید و اصل مدارک را برای تایید نهایی وام مربوطه به امور دانشجویی دانشکده تحویل نمایید.             

               اداره رفاه دانشجویان دانشگاه

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نشانی www.swf.ir مراجعه فرمایید.


نظر شما :