پیام تسلیت رئیس دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری زاده

۰۸ آذر ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۳۴۵۵ خبر روز
تعداد بازدید:۱۳۱۷
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی: با خون مقدسش پیمان می بندیم که هرگز از تلاش برای توسعه علم نافع دست برنداشته و در پی او هموار کننده مسیر تعالی و سعادت ملت پراقتخار ایران باشیم.
پیام تسلیت رئیس دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری زاده

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در پی شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای در پیامی ضمن تسلیت این اقدام تروریستی گفت:با خون مقدسش پیمان می بندیم که هرگز از تلاش برای توسعه علم نافع دست برنداشته و در پی او هموار کننده مسیر تعالی و سعادت ملت پراقتخار ایران باشیم.

متن این پیام به این شرح است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت مظلومانه دانشمند برجسته  و نوآور دکتر محسن فخری زاده، نشانی از جایگاه بلند آن استاد نام آشنا در جامعه علمی جهانی است که موجب کینه دشمنان ایران اسلامی شد و فقدان وی خسرانی بزرگ برای جامعه پژوهش و فناوری به بار آورد.
ضمن عرض تسلیت شهادت شهید سرافراز، با خون مقدسش پیمان می بندیم که هرگز از تلاش برای توسعه علم نافع دست برنداشته و در پی او هموار کننده مسیر تعالی و سعادت ملت پراقتخار ایران باشیم.
حسین سلیمی
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی


نظر شما :