بیانیۀ بسیج اساتید دانشگاه در گرامیداشت ایام هفته بسیج

۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۳۴۱۵ خبر روز
تعداد بازدید:۱۸۹۰
بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت هفته بسیج، پیامی را خطاب به استادان و کارکنان دانشگاه صادر کرد.
بیانیۀ بسیج اساتید دانشگاه در گرامیداشت ایام هفته بسیج

 

متن پیام دکتر مهدی واحدی، مسئول بسیج استادان دانشگاه علامه طباطبائی به این شرح است:

اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخ واران از آن دور خواهد گردید والا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند. ( امام خمینی ره)

هریک از آحاد قشرهای مختلف جامعه که دارایروحیه حساس مسئولیت و ایمان باشد, بسیجی است.بسیاری از پیشرفت ها وموفقیت های نظام اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تفکر و میل بسیجی است.( رهبر معظم انقلاب)

برادران و خواهران گرامی ، اساتید عزیز و کارکنان محترم

با سلام و آرزوی صحت و سلامتی برای کلیه عزیزان و خانواده های محترم

ایامی که در آن قرار داریم مصادف با بزرگداشت مفهوم و پدیده بی نظیری است بنام بسیج که میعادگاه عاشقان و دلدادگان مسیر نورانی اسلام عزیز و مکتب انسان ساز امام راحل (ره) و رهبری حکیم انقلاب اسلامی است. ضمن تبریک و گرامیداشت این ایام خدمت کلیه عزیزان ( چه آنها که رسما در این شجره طیبه توفیق عضویت دارند و چه آنهایی که دل در گروه اسلام و انقلاب و ارزشهای آن و منافع ملی کشور دارند که به تعبیر رهبری فرزانه انقلاب بسیجی هستند) بعرض می رساند که در دوران کنونی که کشور با مشکلات فراوانی برآمده از همه گیری ویروس کرونا و مسائل اقتصادی دست به گریبان است آنچه بیش از همه می تواند راهگشا و نجات بخش باشد جاری شدن روحیه بسیجی در انجام وظایف و تکالیفی است که تک تک ما بعهده داریم. بسیج توانمندی های تحسین برانگیز و شگرفی را به نمایش گذاشته است و به اعتراف همگان مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب و کشور شده است. شواهد نشان میدهد که بسیج هنوز توانمندی های ناشناخته فراوانی دارد که اگر شناخته شده و بکارگرفته شود و مورد تکریم و توجه و حمایت قرار گیرد می توان از قدرت و توان عظیم آن برای اعتلای انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان ایران بهره ها برد و افتخارها آفرید. در پایان بار دیگر این ایام خجسته را محضر همه اساتید و کارکنان محترم دانشگاه علامه طباطبائی تبریک عرض می کنم و یاد سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و از روح بلند آن سردار سرافراز تمنای یاری و طلب دعای خیر دارم.

دکتر مهدی واحدی

مسئول بسیج اساتید دانشگاه

 


نظر شما :