امضای تفاهم نامه و قرارداد همکاری علمی میان دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه بین المللی D-8

۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۳۳۹۴ خبر روز
تعداد بازدید:۱۵۹۲
در راستای هم افزائی و گسترش همکاری‏ های علمی بین المللی، دانشگاه علامه طباطبائی تفاهم نامه همکاری علمی با دانشگاه بین المللی D-8 امضا کرد.
امضای تفاهم نامه و قرارداد همکاری علمی میان دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه بین المللی D-8

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این جلسه که 27 آبان ماه جاری برگزار شد،روسای دو دانشگاه ضمن معرفی دانشگاه خود و اشاره به ظرفیت‏ های موجود اظهار امیدواری کردند امضای این تفاهم نامه سرآغاز همکاری‏ های گسترده علمی میان این دو دانشگاه در حوزه بین الملل باشد. دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با اعلام اینکه دو دانشگاه مصمم به آغاز اقدامات عملی بلافاصله پس از امضای تفاهم نامه هستند به مواردی از فعالیت‏ های علمی اشاره کرد که دانشگاه علامه طباطبائی آماده اجرای آنها با همکاری دانشگاه D-8می باشد. برگزاری دوره های کوتاه مدت کاربردی، آموزش مهارت‏ های دانشگاهی با استفاده از ظرفیت مرکز آموزش مهارت‏ های تخصصی دانشگاه، برگزاری دوره‏ های آموزش زبان، راه اندازی دوره‏ های مشترک، انجام پروژه ‏های پژوهشی بین المللی و برگزاری وبینارها و نشست‏ های تخصصی مشترک از جمله این موارد بودند.

در این جلسه دو دانشگاه همچنین یک قرارداد همکاری در زمینه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان امضا کردند که طی آن دانشگاه علامه طباطبائی با برگزاری دوره‏ های کوتاه مدت به آموزش زبان فارسی به زبان آموزان معرفی شده از سوی دانشگاه D-8خواهد پرداخت.

 


نظر شما :