جلسه شورای دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی در محل ساختمان جدید این دانشکده برگزار شد

۲۶ آبان ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۳۳۶۸ خبر روز
تعداد بازدید:۱۸۰۳
جلسه شورای دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی در محل ساختمان جدید این دانشکده با حضور جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه برگزار شد.
جلسه شورای دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی در محل ساختمان جدید این دانشکده برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه دکتر حبیب هنری، رئیس این دانشکده طی سخنانی گفت: رشته های این دانشکده جزو رشته های جوان دانشگاه علامه طباطبائی هستند. ساختمان جدید دانشکده هم حدود 6 هزار و 400 متر مربع متراژ دارد و فیزیولوژی ورزشی، مدیریت ورزشی و... از جمله رشته های آن است. در حال حاضر چهار گروه آموزشی و 22 عضو هیئت علمی در این دانشکده مشغول به فعالیت هستند.

رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی با اشاره به اینکه نسبت استاد به دانشجو در این دانشکده مناسب و مطابق استانداردها است، خاطرنشان کرد: در رتبه بندی های دانشگاه، همیشه این دانشکده از لحاظ نسبت استاد به دانشجو رتبه های اول را کسب کرده است.

دکتر هنری در ادامه به امکانات ساختمان جدید دانشکده اشاره کرد و گفت: علاوه بر منابع علمی بروز و متنوع، آزمایشگاه های مناسبی هم در زمینۀ رفتار حرکتی، اصلاح رفتاری، فیزیولوژی ورزشی و... داریم. همچنین سایت کامپیوتری مناسب، سالن های ورزشی و حضور قهرمانان ملی ورزشی در این دانشکده از دیگر نقاط قوت آن است.

رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی در پایان با اشاره به راه اندازی پژوهشکده علوم ورزشی و تندرستی در ساختمان جدید این دانشکده گفت: این پژوهشکده در راستای ارتباط با صنعت و جامعه، ارتباط با نیازهای روز جامعه و علوم ورزشی و... راه اندازی می شود. همچنین برای نخستین بار دانشجویانی در مقطع کارشناسی در این دانشکده پذیرفته و مشغول به تحصیل شده اند.

در ادامه دکتر غلامعلی کارگر، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه گفت: ایثار و همراهی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده باعث شکل گیری و راه اندازی این ساختمان جدید شده است.

وی ضمن تشکر از حمایت های رئیس دانشگاه در این زمینه، اظهار کرد: با افتتاح این ساختمان شکیل و زیبا، هویت و برند دانشکده ارتقای بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی در پایان از هیئت رئیسه دانشگاه درخواست کرد که حمایت های لازم در زمینه های فکری، اجرایی و پشتیبانی دانشکده را داشته باشند.


نظر شما :