ادای احترام معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی به دانشجویان شهید دانشگاه کابل

۱۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۳۲۵۴ خبر روز
تعداد بازدید:۲۱۶۴
معاون فرهنگی و مدیر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور در سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در تهران دفتر یادبود دانشجویان شهید دانشگاه کابل را امضا نمودند.
ادای احترام معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی به دانشجویان شهید دانشگاه کابل

به گزارش روابط عمومی دانشگا، دکتر وحید شالچی، معاون فرهنگی به همراه دکتر ماندانا تیشه یار، مدیر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه علامه طباطبائی، صبح روز پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ با حضوردر سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در تهران، دفتر یادبود دانشجویان شهید دانشگاه کابل را امضا نمودند.

دکتر شالچی در دیدار و گفتگو با عبدالغفور لیوال، سفیر محترم افغانستان در ایران، ضمن اعلام مراتب همدردی و تسلیت استادان و دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی با دانشگاهیان افغانستان، پیشنهاد نمود  برنامه های مشترکی از سوی دانشگاه های دو کشور با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانشجو و نیز گسترش فرهنگ صلح و دوستی به اجرا درآید. در این دیدار، سفیرافغانستان نیز پیام های تسلیت و همدردی از سوی استادان و دانشجویان ایرانی را نشانه پیوندهای فرهنگی و مدنی عمیق میان دو کشور همسایه دانسته و ابراز امیدواری کرد با کوشش نسل جوان دو کشور، در آینده زمینه همکاری های علمی گسترده تر میان دانشگاه های ایران و افغانستان فراهم آید.

 


نظر شما :