امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه علامه طباطبائی و دبیرخانه هیات حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی

۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۳۰۶۷ خبر روز
تعداد بازدید:۱۳۱۳
دکتر خسروپناه: امضای این تفاهم نامه به نوعی عهده دار شدن تولیت شورای تخصصی علوم اجتماعی توسط دانشگاه علامه طباطبائی است/ دانشگاه علامه طباطبائی مرجع علوم انسانی، بویژه علوم اجتماعی است.
امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه علامه طباطبائی و دبیرخانه هیات حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، تفاهم نامه میان دانشگاه علامه طباطبائی و دبیرخانه هیات حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور رئیس و معاون پژوهشی دانشگاه و رئیس هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره،امضا شد.
دکتر سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در این نشست در سخنانی ضمن ابراز خوشنودی از امضای تفاهم نامه همکاری، این فرصت را زمینه ساز آشنایی و بهره مندی بیشتر با اهل تفکر و صاحبنطران از دانشگاه‌های دیگر خواهد شد. او در ادامه با اشاره به سیاست و اقدامات دانشگاه علامه طباطبائی در زمینه حمایت از کرسی های نظریه پردازی افزود: از ابتدای مسئولیت در دانشگاه، در حوزۀ نظریه پردازی یک سیاستگذاری عام و ممتد داشتیم که محصول آن تعداد 314 کرسی ترویجی و 5 کرسی تخصصی نهایی است. دکتر سلیمی خاطرنشان کرد: علوم انسانی، عرصه نظرورزی است و یکی از وظایف اصلی واحدهای پژوهشی در دانشگاه علامه طباطبائی، پرداختن به موضوع نظریه پردازی است.

 در این جلسه دکتر عبدالحسین خسروپناه، رئیس هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، با تقدیر از حمایت‌های مادی و معنوی و حضور جدی، فعال و مشارکت علمی و محتوایی دکتر حسین سلیمی در برگزاری کرسی های نطریه پردازی گفت: این حمایت ها باعث الگو شدن دانشگاه علامه طباطبائی در زمینه کرسی‌ها بین سایر دانشگاه‌های کشور شد. ایشان امضای این تفاهم نامه را عهده دار شدن تولیت شورای تخصصی علوم اجتماعی توسط دانشگاه علامه طباطبائی برشمرد و افزود: این دانشگاه، دانشگاه مرجع علوم انسانی، بویژه علوم اجتماعی است.
در پایان این نشست دو طرف تفاهم نامه همکاری در خصوص شورای تخصصی علوم اجتماعی که به مدت 2 سال معتبر خواهد بود را امضا کردند.


نظر شما :