تقدیر رئیس دانشگاه از کارکنان علمی و اداری جانباز و ایثارگر

۰۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۳۰۰۶ خبر روز
تعداد بازدید:۱۴۹۷
با هدف پاسداشت دلاوری ها و جانفشانی های جانبازان و ایثارگران شاغل در دانشگاه علامه طباطبائی، مراسمی با حضور دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه برگزار شد.
تقدیر رئیس دانشگاه از کارکنان علمی و اداری جانباز و ایثارگر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم که از سوی امور شاهد و ایثارگران دانشگاه و با دعوت از همکاران شاغل علمی و اداری جانباز و ایثارگر برگزار شد، دکتر سلیمی رئیس دانشگاه با گرامی داشت هفته دفاع مقدس در تقدیر از مقام ایثارگران و جانبازان گفت: امیدوارم ادامه دهنده­ی راه شهیدان بزرگوار دفاع مقدس و احیا کننده ی آرمان های دفاع مقدس باشیم. او افزود: افتخار می کنم در دانشگاهی هستم که بهترین اساتید و کارکنان را دارد و امیدوارم از برکت حضور دوستان عزیز بتوانیم دوره های پایانی ماموریت خود در دانشگاه را سپری کنیم .

دکتر سلیمی با تقدیر از تداوم روحیه ایثارگری دوران دفاع مقدس در بین دانشگاهیان این دانشگاه بیان داشت: در مدت مسئولیتم حتی یک مورد ندیدم که استاد یا کارمندی از ایثارگری و سوابق خودش استفاده فردی نماید و این نشان دهنده­ ی آن است روحیه دفاع مقدس صرفا برای آرمان بود نه برای استفاده های بعدی. او افزود: حضور مسمر و نورانی دوستان باعث اعتلای فضای فرهیخته دانشگاه علامه طباطبائی شده است .
رئیس دانشگاه در ادامه با تشکر از حضور زینب حبیب الله زاده به عنوان مسئول حوزه شاهد و ایثارگر گفت: سلامت فردی و کارآمدی ایشان نشانه پیوند با ارزش های انقلاب اسلامی است.
در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه از جانبازان و ایثارگران دانشگاه تقدیر شد.
گفتنی است در حال حاضر تعداد 90 جانباز و ایثارگر در حوزه های علمی و اداری دانشگاه علامه طباطبائی فعالیت دارند و تعداد 18 نفر نیز به افتخار بازنشستگی نائل گردیده اند.

 


نظر شما :