رئیس دفتر امور شاهد و ایثارگران معرفی شد

۰۷ مهر ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۲۹۸۶ اداری سازمانی
تعداد بازدید:۳۱۶۴
طی حکمی از سوی دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه، زینب حبیب الله زاده به سمت رئیس امور شاهد و ایثارگران منصوب شد.
 رئیس دفتر امور شاهد و ایثارگران معرفی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم تقدیر از خدمات دکتر مرتضی نورمحمدی رئیس سابق امور شاهد و ایثارگر دانشگاه و معرفی زینب حبیب الله زاده با حضور مدیر حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد. در این مراسم دکتر فائز دین پرست، مدیر حوزه ریاست دانشگاه در سخنانی با تقدیر از تلاش ها و خدمات دکتر نورمحمدی گفت:حسن خلق و تدبیر شایسته­ ای که همکاران در این مجموعه داشتند به گونه ای بوده است که حتی یک مورد هم شکایتی دریافت نشده است و این شایسته قدردانی است. او با اشاره به مسئولیت دکتر نور محمدی در پردیس تحصیلات تکمیلی دانشگاه با معرفی خانم حبیب الله زاده به سمت رئیس جدید امور شاهد و ایثارگر دانشگاه اضافه کرد: برای دانشگاه باعث افتخار است که مسئولیت امور شاهد و ایثارگر را بر فرد شایسته دیگری واگذار نماید که خود از جانبازان دفاع مقدس است. او افزود: ایشان در سال های اخیرکه مسئولیت مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه را بر عهده داشتند انصافا خوش درخشیدند. برخورد مناسب با دانشجویان، روحیه تعامل و دلسوزی، ساماندهی حوزه های آموزش در دانشکده ها، همکاری در استقرار سامانه جدید آموزشی و نیز در اجرایی شدن آموزش مجازی از جمله مصادیق تلاش ایشان است که امیدواریم این همکاری ها تدوام داشته باشد.

دکتر دین پرست در پایان سخنانش با گرامی داشت هفته ی دفاع مقدس تصریح کرد: امیدوارم به یاد مجاهدت ها، رشادت ها و ایثارگری های فرزندان این مرز و بوم بیش از پیش به نعمت ها و داشته هایمان توجه و منت دار شهدا و ایثارگرانمان باشیم که این امنیت و آرامش امروزمان مرهون فداکاری های بی بدیل و ایثارگری های بی مثال آنهاست .

در ادامه دکتر نورمحمدی نیز در سخنانی با تشکر از حسن نظر و اعتماد ریاست دانشگاه در مسئولیت پردیس تحصیلات تکمیلی گفت: خدا را سپاسگزارم که در این هفت سال این توفیق را داشتم در مجموعه­ امور شاهد و ایثارگر دانشگاه خدمتگزار باشم. او افزود: در حال حاضر هم در حوزه ی کارکنان و هم در حوزه ی دانشجویان، خدمات و تسهیلات آموزشی و رفاهی به ایثارگران دانشگاه نهادینه شده است و دانشگاه علامه طباطبائی به دلیل همراهی بخش های مختلف، تنها دانشگاهی است که تمامی آیین نامه ها و تسهیلات مصوبه شاهد و ایثارگر را اجرا می نماید. او با تقدیر از همکاران خود در امور شاهد و ایثارگر اضافه کرد: موفقیت هایی که این مجموعه ناشی از تعامل، همدلی و همراهی دلسوزانه همکاران بوده است.

خانم حبیب الله زاده نیز با قدردانی از ریاست دانشگاه در محول نمودن مسئولیت جدید در امور شاهد و ایثارگران دانشگاه بیان داشت: امیدوارم با همکاری مجموعه، اقدامات ارزشمند و ماندگاری داشته باشیم. او با گرامی داشت یاد شهدا، از ایثارگران دفاع مقدس و خانواده های آنان بر ضرورت ادای دین به خانواده شهدا و جانبازان تاکید کرد و افزود:  همه ما در قبال آنها تعهدی داریم. این عزیزان نعمت هایی هستند که باید در مقابلشان خاضعانه در چهارچوب قوانین و ضوابط کمک حال آنها باشیم و اگر نتوانستیم کاری انجام بدیم، همدل و همراهشان باشیم. او در پایان ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات دکتر نور محمدی بیان داشت: امیدوارم از تجربیات ارزشمند ایشان استفاده و بهره مند گردیم.

 

 


نظر شما :