دکتر مهدی خانجانی به سمت مدیر خدمات آموزشی دانشگاه منصوب شد

۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۲۸۶۹ خبر روز اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۳۲۸
مراسم تودیع و معارفه مدیر خدمات آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور معاون آموزشی و جمعی از کارکنان این معاونت برگزار شد.
دکتر مهدی خانجانی به سمت مدیر خدمات آموزشی دانشگاه منصوب شد

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، طی این مراسم دکتر مهدی خانجانی، به عنوان مدیر جدید مرکز خدمات آموزشی معاونت آموزشی معرفی و از زحمات خانم زینب حبیب‌الله‌زاده تقدیر شد.

دکتر شجاع احمدوند، معاون آموزشی دانشگاه در سخنانی با اشاره به تجربیات مدیر سابق خدمات آموزشی گفت: ایثار، فداکاری، از خودگذشتگی و توصیفات دیگر، زیبندۀ خانم حبیب الله زاده است و بنابراین می توان در یک جمله گفت که ایشان در دوران مسئولیتشان کم نگذاشتند و هر چه در توان داشتند برای بهبود و اصلاح و پیشبرد امور به کار بردند.

او ادامه داد: مهمترین ثمره این همراهی، همکاری و همدلی، انسجامی است که بین همکاران آن مجموعه ایجاد شده است. اینکه کسی محبوب همکارانش باشد، ارزش زیاد و والایی است و باید از این همکاران قدرشناسی کرد که این چنین قدر مدیری را که سال‌ها با آنها کار کرده را می‌شناسند و به ایشان به خاطر ایجاد چنین بسته و شرایطی تبریک گفت.

 

 

معاون آموزشی دانشگاه در ادامه با اشاره به سیاست های آموزشی دانشگاه تصریح کرد: نگاه من به آموزش یک نگاه متعالی و توسعه گرایانه است. او افزود: یکی از مهمترین حوزه ها حوزۀ آموزش است که معتقدم چند وجه اساسی دارد. یکی شامل اجرای ضوابط، قوانین و مقررات است که به خوبی انجام شده است. یک وجه دیگر آن، یک تعامل منطقی است با حوزه‌های مختلف. به عنوان مثال برای دانشجو باید بتوانیم ارتباطی با حوزه کارآفرینی، فناوری، کتابخانه‌ها و فرهنگی برقرار کنیم.

دکتر احمدوند در ادامه با بیان این که اگر بتوانیم تجربۀ سال‌های سال خانم حبیب الله زاده را با یک نگاه جدیدتر و جوان‌تر تلفیق کنیم، می توانیم خیلی از اهداف را بیش از گذشته پیش ببریم افزود: به همین خاطر دکتر مهدی خانجانی، عضو هیئت علمی گروه روانشناسی برای این هدف انتخاب شد. او افزود: ایشان چند ویژگی دارند که معتقدم با همکاری همۀ این مجموعه ان‌شاءالله موفق خواهند شد. نیروی جوانی، ایده های جدید، ارتباطی که ایشان با آموزش و وزۀ فرهنگ، کارآفرینی و حوزه‌های دیگر دارد، از ویژگی هایی است که امیدواریم در حوزه اجرایی این بخش پررنگ تر و تقویت شود.

 

 

در ادامه این جلسه، زینب حبیب الله زاده، مدیر سابق خدمات آموزشی دانشگاه طی سخنانی گفت: بر خود واجب می‌دانم از تک‌تک مدیران ستادی، روسای دانشکده ها، معاونان آموزشی دانشکده ها، روسای ادارات و پرسنل های آموزش دانشکده و تک تک پرسنل این واحد که در دوره مسئولیتم همراه و همدل بودند و در کارها کمک حال بودند تشکر کنم.


 

در بخش دیگری از این مراسم، مهدی خانجانی، مدیر جدید خدمات آموزشی دانشگاه طی سخنانی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های خالصانه خانم حبیب‌الله‌زاده گفت: اقدامات خیلی خوبی در دوره مدیریت ایشان با همکاری و تلاش مخلصانه و پیگیری مجدانه و همکارانشان در ستاد و در آموزش دانشکده ها انجام شده است. او افزود: آرامشی است که در دانشگاه، دانشجویان و دانشکده ها هنگام ثبت نام، انتخاب واحد و امتحانات شاهدش هستیم، جز با تلاش، جدیت و همکاری همه دوستان و همکارانشان محقق نمی شد.

اوبا بیان ضرورت برنامه ریزی در این بخش تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی درست، کارآمد و مناسب پاسخگوی نیازهای علمی آموزشی تربیتی و فرهنگی دانشجویان باشیم و این مهم می طلبد همۀ ما با صبر، متانت و خوشرویی با این عزیزان برخورد کنیم و سلامت، درس، کلاس، اشتغال و آینده این ها باید دغدغه و هدف مان باشد. او خاطرنشان کرد: می‌توانیم یک بستری را فراهم کنیم که به صورت نرم افزاری و نیز به صورت سخت افزاری ارتباط دو سویه، مناسب تر و کارآمدتری بین دانشجویان دانشگاه برقرار شود. او در ادامه بحث چابک‌سازی کلیۀ فرآیندها و خدمات آموزشی از مسیر دانشکده به دانشگاه و بالعکس را از دیگر برنامه های این حوزه برشمرد و بیان داشت: باید اگر دست انداز و مانعی وجود دارد این موانع بر طرف شود که کارها با سرعت و چالاکی بیشتری انجام گیرد.

مدیر خدمات آموزشی دنشگاه در ادامه با بیان ضرورت الکترونیکی کردن کلیۀ فرآیندهای آموزشی و کلیۀ خدمات دانشجویان افزود: نیاز است بسترهای مناسبی ایجاد شود و با این هدف سامانه گلستان راه اندازی شد.این سامانه بستر و ظرفیت خوبی است که امیدواریم بتوانیم تمام خدمات دانشجویی و آموزشی را از طریق آن فراهم کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  امیدوارم با یاری خداوند و همراهی مجموعه دانشگاه بتوانم در این مسئولیتی که واگذار شده است، موفق و روسفید باشم.

 


نظر شما :