شرایط اسکان موقت دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دارای پایان نامه اعلام شد

۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۲۸۴۶ خبر روز اطلاعیه ها فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۴۴۶۱
مدیریت امور دانشجویی دانشگاه، با صدور اطلاعیه ای شرایط و نحوه درخواست برای اسکان موقت دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دارای پایان نامه را اعلام کرد.
شرایط  اسکان موقت دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دارای پایان نامه اعلام شد

متن این اطلاعیه به این شرح است:

با آروزی صحت و سلامت دانشجویان گرامی و خانواده های محترم ایشان به اطلاع می رساند؛ دانشجویان تحصیلات تکمیلی متقاضی اسکان موقت خوابگاهی و دارای سنوات مجاز در مقطع ارشد (ورودی 97) و دکتری (ورودی های 95، 96 و 97) که پروپوزال خود را تصویب نموده اند، می رساند که ایشان می توانند حداکثر در یک از بازه های زمانی 20 روزه ذیل که به تایید استاد راهنما و آموزش دانشکده رسیده باشد از خوابگاه های دانشجویی استفاده نمایند.

تاریخ اول : از تاریخ 22-6-99 لغایت 10-7-99
تاریخ دوم: از تاریخ 13-7-99 لغایت 2-8-99

مراحل در خواست خوابگاه :
ابتدا دانشجو متقاضی وارد سامانه اتوماسیون (میز کار) به ادرس https://erp.atu.ac.ir/ شده سپس ازقسمت احراز هویت و بعد از آن وارد صفحه فرم درخواست  و با انتخاب فرم خوابگاه تحصیلات تکمیلی و  پر کردن فرم (پر کردن تمام فیلد های فرم الزامی می باشد) و انتخاب دانشکده محل تحصیل درخواست خوابگاه داده شود.
لازم به ذکر است درخواست به صورت الکترونیکی و غیرحضوری بوده و بعد از ثبت درخواست توسط دانشجو و انتخاب دانشکده تحصیل به ادارت خدمات آموزشی دانشکده ارسال و بعد از تایید دانشکده و اساتید راهنما،  نامه درخواست به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه به اداره خوابگاهها ارسال میشود و بعد ازتایید درخواست، ازطریق تماس با دانشجو  به خوابگاه مربوطه معرفی می شود. در پایان از همه دانشجویان گرامی درخواست می گردد که به دلیل شرایط خطرناک بیماری کرونا در تهران و احتمال بالای ابتلا در محیط های مشترک و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، تاحد امکان به صورت مجازی و از راه دور به فعالیت های علمی خود اشتغال ورزیده و در صورت اضطرار درخواست اسکان را ارسال نمایند.
 معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی
شماره تلفن ها در طول ساعات اداری:   48393417 - 48393403-48393418-48393419-48393420 -48393421


 


نظر شما :