اطلاعیه معاونت آموزشی در خصوص تغییر سیستم آموزشی دانشگاه

۰۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۲۶۹۱ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۵۲۴۸
سامانه آموزشی گلستان از 2 شهریور ماه جاری جایگزین سامانه قبلی شد/ همه امور آموزشی دانشگاه از طریق سیستم گلستان انجام خواهد شد.
اطلاعیه معاونت آموزشی در خصوص تغییر سیستم آموزشی دانشگاه

به دنبال تغییر سامانه آموزشی دانشگاه و جایگزینی سیستم جدید گلستان، انجام امور آموزشی دانشگاه از تاریخ 99/6/2، معاونت آموزشی دانشگاه با صدور اطلاعیه ای، ضمن اعلام این خبر، خواستار  تداوم همکاری بخش های مختلف دانشگاه به ویژه مسئولان، کارشناسان  آموزشی دانشکده ها و حوزه های ستادی شد و این مهم را عامل تاثیر گذاری در موفقیت این سامانه اعلام کرد. 

متن این اطلاعیه به این شرح است:

پیچیدگی و تنوع قوانین و آیین‌‌نامه‌‌های آموزشی، مطالبه همکاران برای استفاده از امکانات و سیستم های نرم‌افزاری نوین، خواست دانشجویان، استادان و کارکنان مبنی بر تسهیل فرآیند آموزشی، رفع موانع آموزشی موجود و مکانیزه کردن فرآیندهای آموزشی، ضرورت ارتقاء یا جایگزینی سامانه‌های آموزشی موجود را اجتناب ناپذیر کرده است. در همین راستا،  طی جلسات متعدد کارشناسان معاونت آموزشی، معاونت توسعه و مدیریت منابع و دفتر فناوری دانشگاه و بحث و گفتگو درباره ضعف های سیستم موجود و قابلیت های سیستم جدید، پیشنهاد معاونت آموزشی دانشگاه مورد حمایت ریاست محترم دانشگاه، معاونت محترم توسعه و مدیریت منابع و دفتر فناوری اطلاعات دانشگاه قرار گرفت و سامانه گلستان وابسته به شرکت نوپرداز اصفهان جایگزین سیستم قبلی  شد و از روز یکشنبه مورخ 2 شهریور همه امور آموزشی دانشگاه از طریق سیستم گلستان انجام خواهد شد. موفقیت در این تغییر سیستم منوط به مدیریت صحیح کار، آموزش کارشناسان و عوامل دست اند کار و تداوم حمایت روسا و معاونان محترم  و روسای ادارات آموزش دانشکده ها خواهد بود.
 شایان ذکر است که پشیبانی های مدیریتی، موافقتهای کلان با تحول سیستم و تخصیص بودجه و امکانات  از سوی ریاست محترم دانشگاه و حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه انجام شده است. از تاریخ  25 مرداد نیز به طور فشرده دوره های آموزشی برای روسای ادارات و کارشناسان آموزشی  ستاد و دانشکده ها برگزار شده و کارشناسان ارجمند، بسیاری از مراحل کار با آن را فراگرفته اند.  در ضمن فایل‌ها و کلیپ‌های آموزشی نیز با هدف آشنایی هر چه بیشتر اساتید محترم و دانشجویان گرامی تهیه شده که  در حال پردازش و ارسال است.
آنچه که نیاز این روزهاست، صبر، بردباری و اعتماد به نفس برای ورود دانشگاه به مرحله جدیدی از کار با این سامانه است. تردیدی نیست که پس از دوره کوتا فراگیری کار با سامانه، استادان، دانشجویان و کارکنان گرامی آثار مثبت آن را خواهند دید. امیدواریم با حمایت و همراهی همه شما عزیران و به ویژه روسای دانشکده ها ، معاونان آموزشی و مدیران گروهها به سرعت این مرحله طی شود.

با سپاس از همراهی همه شما.

  




 


نظر شما :