کتاب «تبیین ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب از نظر اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی» منتشر شد

۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۲۶۷۰ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۲۱۹۴
کتاب «تبیین ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از نظر اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی» از سوی انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی منتشر شد.
کتاب «تبیین ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب از نظر اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، چاپ اول کتاب « تبیین ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب از نظر اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی»  که به کوشش دکتر عباسعلی رهبر عضو هیات علمی دانشگاه و صادق اکبری اقدم، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی جمع آوری شده است، از سوی انتشارات این دانشگاه چاپ و منتشر شد.

این کتاب ارزشمند، با توجه به نقش مسئولانه دانشگاه و همچنین راهبردی بودن بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت ورود دانشگاه ها و مراکز پژوهشی در تبیین، انتشار و جریان سازی «بیانیه گام دوم انقلاب» با همکاری اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی و در راستای شرح و تبیین «بیانیه گام دوم انقلاب» با تشکیل جلسات هم اندیشی و بهره گیری از نظرات اعضای هیئت علمی دانشگاه در قالب های نوشتاری و گفتاری به تبیین ابعاد این بیانیه گام پرداخته است.

نکته حائز اهمیت در این کتاب افق گشایی اجمالی از «بیانیه گام دوم انقلاب» است که توسط ۶۶ نفر از صاحب نظران و فرهیختگان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی در جنبه های مختلف فرهنگی، سیاسی، ارتباطاتی، اجتماعی، مدیریتی، اقتصادی، روان شناختی، تربیتی، حقوقی، فلسفی و زبان شناختی بررسی شده است.


نظر شما :